Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@10:24:10 GMT

شاهین کرمانشاه نتیجه را به فرش آرای مشهد واگذار کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۳۴۲۵

شاهین کرمانشاه نتیجه را به فرش آرای مشهد واگذار کرد

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های شاهین و فرش آرا عصر امروز ( جمعه - ۱۵ شهریور) در مشهد به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان این تیم میزبان بود که توانست دست پر و با سه امتیاز زمین مسابقه را ترک کند.

در این دیدار نزدیک و نفس گیر، مجید خزایی و قدرت بهادری برای تیم مشهدی گلزنی کردند و تنها گل تیم شاهین نیز توسط رامین باباجانی به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این باخت به سه هفته نتایج خوب شاهین که ۲ پیروزی و یک تساوی مقابل صدرنشین مسابقات بود، پایان داد.

تیم شاهین کرمانشاه با این شکست ۱۰ امتیازی باقی ماند و با یک پله سقوط در مکان یازدهم جدول رده بندی مسابقات قرار گرفت، تیم فرش آرا نیز با ۱۹ امتیاز و یک پله صعود به مکان سوم نقل مکان کرد.

نماینده فوتسال کرمانشاه روز جمعه هفته آینده ( ۲۲ شهریور) و در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف مس سونگون تیم ۱۳ امتیازی و نهم جدول رده بندی می رود.

۷۴۵۸/۳۰۳۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر جدول زمین فرش لیگ برتر مشهد قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۳۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو در یک جدول دیگر عربستان صدرنشین شد

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو اسطوره پرتغالی النصر با گذشت هر هفته از رقابت های لیگ حرفه ای ثابت می کند که وحشت شماره یک دروازه بانان لیگ روشن عربستان است.

پس از پایان تعطیلات بین المللی در ماه مارس امسال، عصر امروز جمعه، بیست و پنجمین هفته از مسابقات قهرمانی لیگ حرفه ای عربستان با برگزاری 5 دیدار آغاز می شود.

ساعاتی قبل از شروع این هفته، اعداد و ارقام نشان می دهد که کریستیانو رونالدو در صدر فهرست بیشترین ضربات زده شده به سمت دروازه حریفان قرار دارد.

بر اساس آنچه که اکانت لیگ روشن در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق) منتشر کرده است، رونالدو با 53 شوت، بیشترین ضربه را به سمت دروازه حریفان زده است.

بنابراین "CR7" از همه بازیکنان حاضر در رقابتها، رتبه برتری دارد، زیرا نزدیکترین رقیب او، الکساندر میتروویچ، مهاجم صربستانی الهلال، با 39 شوت به دروازه در رده دوم قرار دارد.

پس از رونالدو و میتروویچ، متئوس کاسترو، مهاجم التعاون با 32 شوت به سمت دروازه حریفان در جایگاه سوم ایستاده و اندرسون تالیسکا، بازیکن النصر و کریم بنزما، مهاجم الاتحاد، هر کدام با 29 شوت در رده چهارم مشترک قرار دارند.

این بازیکن 39 ساله پس از 24 هفته از رقابت های لیگ، بیشترین سهم را در تأثیرگذاری روی گل هایش تیمش در لیگ روشن داشته است، زیرا در 22 بازی که انجام داد، 23 گل به ثمر رساند و 9 پاس گل نیز به هم تیمی هایش داد.

دیگر خبرها

  • احیاء شب‌های قدر در کرمانشاه هیئت کجا برویم؟
  • رونالدو در یک جدول دیگر عربستان صدرنشین شد
  • اتفاق عجیب برای تارا و شاهین/ قیمت این دو خودرو در بازار ترکید!
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد رسید + جدول
  • مشخص شدن قهرمانان مسابقات مینی فوتبال جام آینده سازان عقدا
  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • جدول لیگ دسته اول فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • صعود چهار تیم قطعی شد / شگفتی تیم ملی تاجیکستان برابر عربستان
  • صعود چهار تیم قطعی شد/ شگفتی تیم ملی تاجیکستان برابر عربستان
  • تنیس مقدماتی جهان؛ شاگردان زیدی نتیجه را به تایلند واگذار کردند