Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید احمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: دو ورزشکار و یک مربی استان مرکزی از سوی کمیته فنی فدراسیون ژیمناستیک برای حضور در پنجمین مرحله اردوی تیم ملی جوانان و بزرگسالان جمهوری اسلامی ایران دعوت شدند.

سرپرست هیأت ژیمناستیک استان مرکزی افزود: سعید نجفی (رده سنی بزرگسالان) و امیر حسین علیخانی (رده سنی جوانان) به عنوان ورزشکار و آرش رحمتی نیز به عنوان سرمربی تیم ملی از استان مرکزی در این مرحله از اردوی تیم ملی ایران حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی خاطرنشان کرد: اردوی تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک جوانان و بزرگسالان کشور با هدف آمادگی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی ۲۰۱۹ آسیایی، از امروز (جمعه پانزدهم شهریور) به میزبانی تهران آغاز شده و به مدت ۸ روز ادامه دارد.

کد خبر 4712854

منبع: مهر

کلیدواژه: ژیمناستیک ورزش ورزش استان مرکزی هفته دولت بوشهر ماه محرم قزوین شیراز ایلام گرگان استانداری سمنان شهرکرد خرم آباد اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه یاسوج مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۳۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز کردستان ،به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، هشتمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد روزهای پنجم لغایت ۱۷ اردیبهشت ماه در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود.
با دعوت سرمربی تیم ملی «محمدمبین عظیمی» کشتی‌گیر صاحب عنوان کردستانی به این مرحله از اردوی ملی‌پوشان فراخوانده شد.

دیگر خبرها

  • دعوت کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی
  • ماموریت دشوار تیم ملی جوانان: مسابقه با زمان!
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • دعوت از هندبالیست قمی به اردوی تیم ملی جوانان
  • بهبودی به تیم والیبال صنعتگران پیوست
  • زنجان؛ میزبان اردوی دوستی کشور
  • اردوی هلال احمر کشور در زنجان آغاز شد