Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@06:08:22 GMT

۳کارگر مفقود شده اصفهانی در کویر پیدا شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۳۴۶۰

۳کارگر مفقود شده اصفهانی در کویر پیدا شدند

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، منصور شیشه فروش افزود: با تلاش شبانه روزی امدادگران و پشتیبانی پهباد و بالگرد و ردیابی مخابراتی، این سه نفر که در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق کویری خور و سمنان راه خود را گم کرده بودند، سالم پیدا و با بالگرد به منطقه منتقل شدند.
وی اضافه کرد: حسین حشمتی، امیرحسین علی خانی و مولوی سرند که برای انجام ماموریت در چارچوب طرح اکتشاف پتاس وارد منطقه کویری طرود شاهرود از توابع استان سمنان شده بودند، با گذشت بیش از ۲ روز به محل خود بازنگشته و اطلاعاتی از آنها در دسترس نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: شب گذشته نیروهای امدادی، انتظامی، مدیریت بحران، هلال احمر و بسیج استان اصفهان برای کمک به نیروهای امدادی سمنان به منطقه اعزام شدند اما بدلیل تاریکی هوا، جست‌وجوها به امروز موکول شد.
وی گفت: یک فروند بالگرد نیز برای شناسایی منطقه به کار گرفته شد که به دلیل سفید بودن رنگ خودروی مفقودشدگان، عملیات آن با دشواری‌هایی همراه بود.
شیشه فروش گفت: سرانجام با تلاش امدادگران، مفقودشدگان، امروز در مناطق کویری پیدا و بوسیله بالگرد به محل خود منتقل شدند.
مجتمع پتاس خور و بیابانک اصفهان، نخستین تولیدکننده پتاس کشور تا منطقه کویری طرود شاهرود در استان سمنان نزدیک به ۳۰۰ کیلومتر فاصله دارد.
شهرستان ۲۰ هزار نفری خور و بیابانک در ۴۲۰ کیلومتری اصفهان واقع است.
پیکر کوهنورد اصفهانی پس از ۱۴ روز در اعماق رودخانه پیدا شد 
شیشه فروش همچنین گفت: پیکر یک نفر از تیم کوهنوردی اصفهان که ۱۵ روز پیش در ارتفاعات سبزکوه چهارمحال و بختیاری در رودخانه سقوط و فوت کرده بود، در رودخانه پیدا شد.
وی ادامه داد: پیکر این کوهنورد با تلاش ۱۴ روزه تیم‌های امدای، غواصی و کوهنوردی ۲ استان و با پشتیبانی ۲ فروند بالگرد هلال احمر در منطقه ای صعب العبور با دره های بسیار عمیق پیدا شد.
دره تنگ زندان سبزکوه، یکی از مرتفع‌ترین و خشن‌ترین کوه‌های استان چهارمحال و بختیاری است که بین شهرستان‌های اردل، لردگان و بروجن قرار دارد و دارای چشم‌اندازهای طبیعی، مرتعی، جنگلی و کوهستانی است.
این دره حدود ۱۰ آبشار مرتفع را در دل خود جای داده است .
تنگ زندان واقع در شمال منطقه حفاظت شده سبزکوه دارای آبشاری یکصد متری با هشت آبشار کوچک است و بزرگترین آبشار ایران محسوب می شود و بین بومی‌های منطقه به "آبشار دودی" یا "کرودیکن" معروف است.
این آبشار پس از سرازیر شدن از دل صخره، در نهایت به رودخانه سبزکوه می‌ریزد و در ادامه به رودخانه "کره بس" می‌پیوندد.


شهرستان کیار در ۳۵کیلومتری مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شبانه روزی استان سمنان مدیریت بحران اصفهان هلال احمر استان اصفهان چهارمحال و بختیاری فوت زندان استان چهارمحال و بختیاری ایران استان سمنان چهارمحال و بختیاری مدیریت بحران هلال احمر کارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۳۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه های برتر کاراته کاهای زیر ۲۱ سال اصفهانی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ در مسابقات کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، در وزن ۵۵- کیلوگرم زیر ۲۱ سال: طا‌ها خراسانی از استان اصفهان اول شد و سبحان اخلاقی از استان تهران مقام دوم و فرزام صادقی از استان گیلان و محمد رضا سواری از استان اصفهان مشترکا سوم شدند.


مسابقات کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در رده‌های سنی بزرگسالان، زیر ۲۱ سال، جوانان و نوجوانان با حضور چهارهزار و ۳۰۰ ورزشکار از یکشنبه گذشته در دانشگاه آزاد اسلامی همدان آغاز شده است.

دیگر خبرها

  • استاندار کرمان: سیل جنوب استان تلفات جانی نداشت
  • نجات كليه افراد مفقود شده در اثر سیلاب‌های جنوب کرمان
  • کشف جسد پسر ۳۲ ساله در یاسوج
  • جسد جوان ۳۲ ساله‌ مفقود شده یاسوجی پیدا شد
  • جسد جوان مفقود شده در یاسوج پیدا شد
  • نیروهای هلال احمر یک مفقود شده سیل عنبرآباد را پیدا کردند
  • مفقود شدن سه عشایرنشین در جبالبارز کرمان/ پیداشدن یکی از مفقودین
  • موج سنگین سامانه بارشی در بخش نگین کویر
  • کسب رتبه های برتر کاراته کاهای زیر ۲۱ سال اصفهانی
  • پیدا شدن جسد ۳ کارگر راه آهن در سیلاب «کارواندر»/ یک نفر مفقود است