Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت ستاد یادواره شهدای فردوسیه و حوزه ۵ حضرت مریم (س)، همزمان با سراسر کشور، همایش شیرخوارگان حسینی با حضور بیش از۳۰۰۰ نفر از بانوان به همراه شیرخوارگان خود در سالن شهرداری شهر فردوسیه برگزار شد.

  این همایش با قرائت زیارت عاشورا آغاز شد، در ادامه سید مهدی شجاعی در خصوص تربیت فرزندان صالح و مخلص اهل بیت  (ع) و نیز چگونگی رسیدن به این اهداف سخن گفت و به تبیین ویژگی های زندگی  امام علی (ع) و همسر و فرزندانشان پرداخت و از بهره گیری آن روشها در زندگی عادی سخن گفت و خاطرنشان کرد: سرگرمی های زندگی دنیوی  آدمی را از توجه به آخرت باز داشته   و انسان را از هدف اصلی زندگی دور کرده است و بر ضرورت توجه به برنامه های فرهنگی و معنوی در خانواده ها تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، گروه نمایشی خادم الزهرا (س) به اجرای نمایش در خصوص شهادت حضرت علی اصغر (ع) پرداخت؛ در ادامه این مراسم، مداحان اهل بیت(ع) مرادخانی و یزدانی مرثیه سرایی کردند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۳۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی سرنوشت ساز شهرداری ارومیه در روزشنبه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز یکشنبه پنجم فروردین با حضور چهار تیم فولاد سیرجان ایرانیان، پیکان تهران، شهداب یزد و شهرداری ارومیه در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد و به مدت شش روز مسابقات این مرحله پیگیری می‌شود.

دیدار رفت شهرداری ارومیه و شهداب یزد، روز ششم فروردین ماه برگزار شد و شهداب یزد با پیروزی سه بر یک برابر شهرداری ارومیه یک گام به دیدار فینال نزدیک‌تر شد.

در دیدار برگشت دو تیم که  چهارشنبه هشتم فروردین برگزار شد، شهرداری ارومیه سه بر دو برابر شهداب پیروز شد تا مشخص شدن دیگر فینالیست لیگ برتر به روز شنبه یازدهم فروردین ماه موکول شود.

بازی سوم میان تیم‌های شهرداری ارومیه و شهداب یزد روز شنبه یازدهم فروردین ماه از ساعت 19 در سالن فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تاکید شخصیت‌های پاکستانی بر ادامه حمایت از مردم غزه
  • همایش "دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین" برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم مرکزی لیالی قدر در مصلی کیش
  • بازی سرنوشت ساز شهرداری ارومیه در روزشنبه
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین برگزار می‌شود
  • ۱۰۰۰ کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گرد هم می‌آیند
  • اجتماع «امام حسنی ها» همایش اقتدار و وحدت بی نظیر ملت ایران بود
  • هزار کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گردهم می‌آیند
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • اولین همایش قرآنیان شهرستان فلارد برگزار شد