Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شبی که فرنکی دی یونگ و دونیل مالن موفق به زدن اولین گل ملی خود شدند، ژرمن ها برای اولین بار در مسابقات خانگی شان در مقدماتی یورو چهار گل دریافت کردند.

طرفداری - در ادامه مسابقات مقدماتی یورو 2020، آلمان و هلند به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با برد 4-2 هلند خاتمه یافت. نکات آماری جالب این دیدار به شرح ذیل است:

آلمان برای سومین بار در یک مسابقه رسمی در خانه 4 گل دریافت می کند، که اولین آن در مقدماتی یورو بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
پس از شکست 5-1 مقابل انگلیس در مقدماتی جام جهانی در سال 2001 و تساوی 4-4 مقابل سوئد در مقدماتی جام جهانی در سال 2012، آلمان با نتیجه 4-2 در مقابل هلند شکست خورد. آلمان و هلند از اکتبر 2018 چهار بار مقابل هم قرار گرفته اند که سهم هلند 2 برد و سهم آلمان 1 برد بوده و 1 بازی نیز با نتیجه مساوی خاتمه یافته است. نکته جالب ردوبدل شدن 18 گل در این 4 دیدار بوده که سهم هلند 11 گل و سهم آلمان 7 گل بوده است. در مسابقات آلمان پس از برگزاری یورو 2016، سرژ گنابری با به ثمر رساندن 8 گل در 9 بازی ملی دومین گلزن برتر است. تیمو ورنر با 10 گل در 26 بازی نفر اول لیست است و لئون گورتسکا با 8 گل در 22 بازی و توماس مولر با 6 گل در 23 بازی در رده های بعدی قرار دارند. آمار گلزنی سرژ گنابری در 9 بازی اول ملی اش از بهترین گلزن تاریخ تیم ملی آلمان بهتر است. سرژ گنابری در 9 بازی اول ملی اش 8 گل به ثمر رسانده، در حالیکه میروسلاو کلوزه موفق به ثبت 4 گل شده بود. گرد مولر در 9 دیدار اول ملی اش 9 گل به ثمر رساند. فرنکی دی یونگ موفق شد در دهمین بازی ملی اش، اولین گل ملی خود را به ثمر رساند. یوناتان تا زننده ششمین گل به خودی آلمان در مسابقات مقدماتی یورو بود تا آلمان پس از سن مارینو (11) و استونی (8) سومین رکورددار گل به خودی در تاریخ مسابقات مقدماتی یورو باشد. تونی کروس زننده بیستمین گل آلمان از روی نقطه پنالتی در مسابقات مقدماتی یورو است، تا آلمان در کنار اسپانیا رکورددار گلزنی از روی نقطه پنالتی در تاریخ مسابقات مقدماتی یورو باشند. دونیل مالن در اولین حضورش در تیم ملی هلند موفق شد اولین گل ملی خود را به ثمر رساند. وی با 20 سال و 230 روز سن به جوانترین بازیکن هلند از مارس 2005 بدل شد که در اولین دیدار ملی اش موفق به گلزنی می شود. رایان بابل در مارس 2005 با 18 سال و 97 روز سن موفق شده بود در اولین دیدار ملی اش مقابل رومانی گلزنی کند. همچنین روبن شاکن در جریان برد 3-0 هلند مقابل آندورا در اکتبر 2012 در مسابقات مقدماتی جام جهانی، آخرین بازیکن هلندی بود که موفق به گلزنی در اولین دیدار ملی اش شده بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۳۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج فوتسال قهرمانی آسیا در تایلند / ساعت بازی ایران

آفتاب‌‌نیوز :

از گروه A مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم فوتبال تایلند به مصاف چین رفت که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود تایلند به پایان رسید.

در دیگر دیدار گروه A هم تیم‌های ویتنام و میانمار به تساوی یک به یک رسیده بودند.

در گروه B تیم‌های ازبکستان و استرالیا با هم دیدار کردند که این بازی با پیروزی ۳ بر ۲ به سود ازبکستان خاتمه یافت.

در آخرین دیدار امروز هم از ساعت ۱۷:۳۰ تیم‌های عربستان و عراق با هم دیدار خواهند کرد.

تیم ملی فوتسال ایران هم که با تیم‌های افغانستان، کویت و بحرین هم گروه است فردا پنجشنبه در نخستین دیدار خود از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف افغانستان خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • کورس داغ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی آرسنال برای جدال با وولورهمپتون
  • رسمی: ناگلزمان با تیم ملی آلمان تمدید کرد
  • آمار جالب در اولین روز هفته بیست و چهارم؛ ثبت ۱۱ گل در ۳ بازی
  • خلاصه بازی بایرن لیورپول و آتالانتا + فیلم
  • اعزام ۹ تیم برتر هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران به هلند
  • درخواست چندین کشور از یوفا: مهلت اعلام لیست نهایی برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ را به تاخیر بیاندازید
  • نتایج فوتسال قهرمانی آسیا در تایلند / ساعت بازی ایران
  • شهاب زاهدی از لیست آویسپا برای جدال با ماتسوموتو یاماگا خط خورد
  • جدال حساس گرگان و مهرام در بازی نخست
  • صادرات ۱۰۰ میلیون یورویی آلمان به ایران در ۱ ماه