Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@22:13:31 GMT

برخورد دو فروند سوخو 34 در روسیه

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۴۱۴۱

دو فروند جنگنده-بمب‌افکن «سوخو ۳۴» حین پرواز تمرینی در منطقه «لیپتسک» روسیه با یکدیگر برخورد کردند.

اخبار بین الملل- به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، این دو فروند سوخو ۳۴ به دلیل از دست دادن میدان دید، هنگام پرواز در آسمان به یکدیگر برخورد کردند.

این خبرگزاری به نقل از تلویزیون «آر.ای.ان» نوشت: «پس از آن‌که بال [جنگنده] پیشرو به قسمت بین بال و کابین خلبان جنگنده دیگر برخورد کرد، هردو سعی کردند از یکدیگر دور شوند اما مجدداً برخوردی صورت گرفت و به‌طور همزمان تکه‌های آهن وارد موتور یکی از هواپیماها شد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هردو هواپیما به طور موفقیت‌آمیز فرود آمدند و کسی نیز در این حادثه مجروح نشد. با این حال به هردو هواپیما آسیب جدی وارد شد. کابین، موتور و بدنه یکی از این دو سوخو ۳۴ و بال دیگری دچار صدمه شدند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: روسیه هواپیما جنگنده سوخو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۴۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان

به گزارش ورزش سه، در نخستین دیدار از این مرحله جام حذفی فوتبال ایران قرار است دو تیم مس رفسنجان و پیکان با یکدیگر دیدار کنند.

محرم نوید کیا برای تقابل با رضا عنایتی ۱۱ بازیکن ابتدایی تیمش را انتخاب کرده که به شرح زیر است: حامد لک، محمد نژاد مهدی، میثم سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان، سعید واسعی، محمدمهدی محبی و سجاد شهباززاده.

این دو تیم در فصل جاری لیگ برتر، دو بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که مسی‌ها در تهران پیروز میدان بوده‌اند و دیدار اخیر دو تیم هم در رفسنجان با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین/ استقرار ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده انگلیسی در لهستان/ چرا اوکراین فقط ۶ ماه وقت دارد؟
  • انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین/ استقرار ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده انگلیسی در لهستان 
  • سرعت فوق‌العاده موشک هایپرسونیک آمریکایی (+عکس)
  • ویسی: نام فولاد اینجاست اما اعتبارش نیست
  • ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر دیلم ۲ برابر شد
  • پهلوگیری بارج ۲ هزارتنی در بندر دیلم
  • درخواست زلنسکی برای تغییر توجه غرب از اسرائیل به اوکراین