Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش اسکواش کشورمان گفت: اگر یک بازیکن در این رشته بخواهد به جایگاه خوبی در جهان برسد باید حداقل در ۱۳ تورنمنت شرکت‌ کند. ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

سجاد زارعیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص کسب مدال نقره مسابقات غرب آسیا اظهار داشت: این اولین مدال انفرادی ایران در مسابقاتی بود که زیر نظر فدراسیون‌ جهانی برگزار می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در رقابت‌های تیمی قهرمانی آسیا مدال برنز داشتیم. پیش از این در مسابقات PSA من و نوید ملک‌ثابت اول شده بودیم ولی غرب آسیا به مدال انفرادی رسیدیم. در این مسابقات عبدالله التمیمی و عمار التمیمی که از بهترین‌های آسیا حضور داشتند که نشان می‌دهد سطح مسابقات بالا بوده است. در نیمه نهایی عمار از کویت  را شکست دادم وی در رنکینگ جهانی صد پله بالاتر از من است.

وی افزود: این نتایج نشان می‌دهد اسکواش ما در آسیا پیشرفت کرده ولی با مشکلات ارزی موجود نمی‌توانیم  در شرایطی مانند حریفان خودمان باشیم آنها در کمپ‌های گران و در بهترین آکادمی‌های دنیا تمرین می‌کنند اما باز هم‌ فدراسیون تمام‌تلاش خود را کرده است. قبل از مسابقات غرب آسیا دو اسکواش باز از پاکستان به عنوان حریف تمرینی وارد اردو شدند که به آمادگی ما کمک کرد. ما در بخش تیمی در دوره‌های گذشته سوم شدیم اما خوشبختانه در  این دوره کویتی را شکست دادیم‌که از بهترین‌های آسیا است و قطر که نفر 20 رنکینگ جهان را در اختیار دارد، شکست دادیم و قهرمان شدیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با کسب این نتایج در رنکینگ‌جهانی رشد خواهید داشت، گفت: نتایج مسابقات آسیایی و قهرمانی جهان در اسکواش تغییری در رنکینگ جهانی ایجاد نمی‌کند و تنها مسابقات PSA در رنکینگ تاثیر دارند‌.

ملی‌پوش اسکواش کشورمان در خصوص لزوم حمایت از این رشته یادآور شد: شرایط اسکواش بهتر از قبل شده است. اگر یک بازیکن در این رشته بخواهد به جایگاه خوبی در جهان برسد باید حداقل در 13 تورنمنت شرکت‌ کند. ما قبلا مسابقات PSA را در کشور برگزار می‌کردیم اما با توجه به شرایط فعلی این مسابقات از دو سال پیش در این برگزار نمی‌شود و ما مجبوریم این هزینه را با چند برابر بیشتر پرداخت کنیم و در مسابقات کشورهای اطراف شرکت‌کنیم. با منابع اقتصادی فدراسیون ما حداکثر در 4 تا 5 تورنمنت شرکت می‌کنیم اما اینها باعث کاهش انگیزه ما نمی‌شود و همچنان پرقدرت تلاش می‌کنیم. امیدوارم سال آینده بتوانیم مدال برنز تیمی دوره گذشته را تکرار و یا ارتقا دهیم.

دبیر فدراسیون اسکواش: رقابت‌های انتخابی تیم ملی شهریور برگزار می‌شود/ اسکواش یک رشته ورزشی فراگیر می‌شود



انتهای پیام/

R1435/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط اسکواش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسکواش اسکواش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۵۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است

علی موحدی از افزایش سرانه ورزش دانش اموزی در دوسال اخیر خبرداد و بیان کرد: با توجه احداث۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان و ساخت مجموعه ورزشی دانش آموزی انقلاب وسیعی در ورزش دانش اموزی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: استان بوشهر در ورزش دانش آموزی نیز موفقیت خوبی در رشته دو و میدانی، تنیس روی میز، هندبال و فوتبال و فوتسال صاحب عناوین کشوری شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: کار زیر بنایی در ورزش دانش آموزی آغاز شده است که در این مسیر اداره کل ورزش و جوانان همیار و همراه اداره کل آموزش و پرورش است.

دبیر فدراسیون ورزش دانش آموزی نیز در این مجمع گفت پس از دوران کرونا اولین اعزام تیم ملی والیبال دانش آموزی به مسابقات جهانی صربستان انجام شد.

حمید خلیلی اضافه کرد: بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی فعال است که در رشته‌های که مسیر قهرمانی هموار است این فدراسیون فعالیت خود را آغار کرده است.

وی یاد آور شد: برگزاری کلاس‌های توانمند سازی معلمین ورزش کشور و برگزاری لیگ‌های دانش اموزی از دیدگاه برنامه‌های آتی این فدراسیون در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • اعزام حسن یزدانی و کامران قاسمپور به تورنمنت رنکینگ جهانی
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • کسی فکر نمی‌کرد به سهمیه المپیک برسیم/ ژیمناستیک به خودباوری رسید