Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@20:43:14 GMT

دیدار معاون گردشگری با سازمان‌های مردم‌نهاد گردشگری

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۵۵۳۳

دیدار معاون گردشگری با سازمان‌های مردم‌نهاد گردشگری

نشست معاون گردشگری با سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه گردشگری زیر‌مجموعه دفتر امور مجامع و تشکل‌های وزارت میراث‌فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی با هدف بهره‌مندی حداکثری از توان بخش خصوصی برگزار شد.

‌‌به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از روابط‌عمومی گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، نشست معاون گردشگری با حدود ۳۰ سمن یا سازمان‌های مردم‌نهاد تخصصی گردشگری از سراسر کشور از جمله شهرهای تهران، شیراز، اصفهان، اردکان، همدان، رشت، بندرعباس، اردبیل، بشرویه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.... برگزار شد و طرفین ضمن معرفی یکدیگر، با پتانسیل‌های موجود آشنا شدند و زمینه ایجاد تفاهم در بخش‌های مختلف صورت گرفت.

 

همچنین در این جلسه سازمان‌های مردم‌نهاد در ۶ موضوع تخصصی گردشگری با عناوین:«گردشگری اجتماع‌محور، روستایی و توانمندسازی» ، «رویدادها در گردشگری» ، «نظارت بر فعالیت‌های گردشگری» ، «آموزش و فرهنگ‌سازی» ، «برنامه‌ریزی و تشکیل کمیته‌ها» و «کارگروه‌های موضوعی»،  با مدیران معاونت به رایزنی پرداختند.

 

بر این اساس تصمیم بر آن‌‌ شد شبکه سازمان‌های مردم‌نهاد گردشگری که به نام شورای گفتگو شناخته می‌شود -  و دفتر امور مجامع وزارت ، تفاهم‌نامه‌هایی با معاونت امضا کند و جلسات مرتب و ادواری با معاون گردشگری، مدیران  و کارشناسان دفاتر‌کل پنجگانه معاونت در حوزه‌های تخصصی برگزار کند.

 

علاوه بر این معاون گردشگری از تشکل ها و سازمان‌های مردم‌نهاد دعوت کرد در اتاق فکر گردشگری حضور داشته باشند و کارگروه‌های موضوعی را نیز تشکیل دهند.

 

‌لازم به ذکر است این دیدار شروعی جدید برای سازمان‌های مردم‌نهاد گردشگری محسوب می‌شود و امید است منجر به نقش‌آفرینی بیشتر و حرفه‌ای‌تر تشکل‌ها و سمن‌ها در عرصه گردشگری شود و گردشگری نیز از این پتانسیل‌های عظیم مردمی بهره‌مند شود.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عزاداری محرم محرم شیرخوارگان حسینی خطبه نماز جمعه حضرت علی اصغر ع استان بوشهر خبرگزاری شبستان مسجد نماز جمعه سازمان های مردم نهاد گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۵۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنونده برنامه های رادیو هستم | رادیو شخصیت های ارزشمند بسیار دارد

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، سید عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی  در گفت و گو با خبرنگاران گفت:  روز رادیو را به همه همکاران عزیزم در حوزه صدای جمهوری اسلامی تبریک می گویم. جا دارد از مرحوم مهران دوستی نام ببرم. یاد و خاطره مرحوم دوستی که یکی از شخصت های ارزشمند و سرمایه های صدای جمهوری اسلامی بود و از دنیا رفت را گرامی می دارم. 

وی در ادامه ضمن تقدیر از مدیریت معاونت صدا افزود: از مدیریت خوب علی بخشی زاده، معاون صدا قدردانی می کنم. آقای بخشی زاده از  شخصیت های فرهنگی، پرکار، انقلابی و از آزادگان ارزشمند کشورمان هستند. از تلاش های معاون صدا و همه همکاران رادیو که در حوزه صدا هستند، قدردانی کنم. 

به گفته ضرغامی، با سیما کمتر مصاحبه می کنم، رادیو را به خصوص وقتی که در سفر یا هنگام رانندگی هستم، گوش می کنم. رادیو رسانه گرمی است.

دیگر خبرها

  • فرمانداریهای استان تهران برای همکاری با دبیرخانه ۱۰روز فرصت دارند
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • شنونده برنامه های رادیو هستم | رادیو شخصیت های ارزشمند بسیار دارد
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • امروزه به الگوی شادی متناسب با مبانی خود رسیده‌ایم/ با تصویب شورا، سازمان گردشگری شهرداری تهران تشکیل خواهد شد
  • ‌راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شیراز
  • استفاده حداکثری از ظرفیت «اسکاپ» برای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای کشور
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر