Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بهمن خدادادیان کارشناس مسؤول بهداشت و محیط مرکز بهداشت کرمانشاه از پلمب دو کارگاه غیرمجاز موادغذایی در کرمانشاه خبر داد و گفت : درپی بازرسی‌های بعمل آمده توسط بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه، یک کارگاه غیرمجاز تولید وتوزیع انبوه فالوده و بستنی در شهرک کیهانشهر کرمانشاه شناسایی و بااخذ حکم ورود به مکان مورد نظر از مقام قضایی و باحضور نیروی انتظامی به مکان ورود و بعداز بررسی لازم و تنظیم صورتجلسه و براساس حکم قضایی مکان مورد نظر پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : یک کارگاه و انبار غیرمجاز و مخفیانه نان برنجی و مواد غذایی نیز در جاده سنندج کشف و با هماهنگی و حضور نیروی انتظامی و قاضی سازمان تعزیرات حکومتی استان در این کارگاه حدود یک تن موادغذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط شد.

او گفت: مکان‌های مورد نظربا توجه به حکم قاضی و پرونده تخلف بهداشتی توسط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه پلمب شد و دو نفر نیز به مقام قضایی معرفی شدند.

خدادادیان با اشاره به ایام سوگواری امام حسین (ع) و یارانش و تسلیت این ایام به عموم مسلمانان و عزاداران از همشهریان خواست، برای نوشیدن چای و مایعات داغ از لیوان‌های یک‌بار مصرف کاغذی استفاده کنند، دهان و بینی خود را هنگام عطسه و سرفه بپوشانند، از کشتار دام‌های نذری در این ایام و سایر موارد دیگر در معابر عمومی و انظار مردم جدا خودداری کنند و همزمان با پخش مواد خوراکی نذری به جمع‌آوری صحیح پسماند‌ها توجه داشته و اقدام کنند .

 

 

انتهای پیام/د

پلمب دو کارگاه غیرمجاز موادغذایی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۵۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک

‌به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی‌اصغر طاهری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ تهران گفت: همزمان با اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، با همکاری نواحی ۹ گانه  نسبت به شناسایی و پلمپ واحد غیر مجاز تفکیک و جمع آوری پسماند اقدام شد.

وی افزود: ۴ مرکز پس از ابلاغ رای و صدور اخطاریه‌های لازم به متصدیان مربوطه، پلمب و از ادامه فعالیتشان جلوگیری شد.

طاهری گفت: فعالیت مراکز غیرمجاز جمع‌آوری، تفکیک، جداسازی و دپوی انواع پسماند‌های خشک علاوه براینکه  باعث آشفتگی و به ریختگی چهره و سیمای شهر، موجب بروز معضلات بهداشتی و مشکلات زیست‌محیطی می‌شود، از این‌رو عوامل اجرایی این معاونت و نواحی ۹ گانه با گشت‌زنی و رصد میدانی در محلات، اینگونه مراکز غیرمجاز را شناسایی، ضمن اخطار و تذکر جدی نسبت به تعطیلی و پلمب واحد‌های مذکور اقدام می‌شود.

معاون شهردار منطقه ۲ در پایان تاکید کرد: که اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی تا پاکسازی کامل و جمع آوری فعالیت اینگونه صنوف در سطح محدوده با قوت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • معدوم‌سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد در تعطیلات نوروز
  • تأسیس شهرک ضایعاتی‌ها در شهرستان کرمانشاه