Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@17:42:52 GMT

برگزاری تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری در اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۵۶۶۰

برگزاری تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری در اردبیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، بهرام آقاخانی در جلسه هماهنگی تور بین‌المللی دوچرخه سواری آذربایجان که در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی رضازاده برگزار شد، عنوان کرد: در تور بین‌المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان در مجموع ۱۶ تیم داخلی و خارجی شرکت خواهند کرد که ۱۲ تیم آن خارجی خواهد بود.

وی با اشاره به حضور نماینده استان اردبیل در این دوره از مسابقات، افزود: تیم‌های منتخب مشگین‌شهر، سپاهان اصفهان، نماینده خراسان رضوی و تیم ملی جمهوری اسلامی چهار تیم داخلی حاضر در تور بین‌المللی خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۲ تیم خارجی میهمان اردبیلی ها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: تور بین‌المللی دوچرخه سواری آذربایجان با حضور ۱۲ تیم خارجی و ۴ تیم داخلی به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

آقاخانی یادآور شد: امیدواریم با میزبانی مطلوب اردبیل از این دوره از مسابقات بار دیگر توان و ظرفیت مهم این استان در برگزاری رویدادهای مهم و بین‌المللی ورزشی را به اثبات رسانده و ظرفیت‌های گردشگری استان را نیز به جهانیان نشان دهیم.

به گفته وی میزبانی اخیر اردبیل از هفته چهارم لیگ والیبال ملت‌های جهان از جمله مهمترین مسابقات برگزار شده در استان بود که با تأیید و جلب نظر مثبت ناظران فدراسیون جهانی نیز همراه شد و امیدواریم در تور بین‌المللی دوچرخه سواری نیز با تلاش دستگاه‌های اجرایی میزبانی شایسته‌ای را از خود به نمایش بگذاریم.

۴۶

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر تیم ملی جمهوری اسلامی دوچرخه سواری مدیرکل ورزش و جوانان والیبال قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۵۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پروازها و برخی رویدادهای ورزشی در کیش

معاونت ورزش و تفریحات سالم شرکت عمران آب و خدمات کیش گفت: به دلیل لغو برخی از پروازهای داخلی و خارجی ، زمان برگزاری برخی رقابتهای ورزشی جهانی به میزبانی این جزیره نیز تغییر کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، عزیزالله فرضی‌پور امروز، اظهار داشت: از 27 تا 31 فرودین‌ماه قرار بود مسابقات جهانی تکواندو در این جزیره برگزار ‌شود تا کیش اولین میزبانی از رویداد ورزشی جهانی در سال جدید را تجربه کند.

وی افزود: اما به دلیل لغو پروازهای داخلی و خارجی که به دلیل حفظ امنیت مسافران انجام شد، زمان برگزاری این رقابت‌ها تغییر کرده و تاریخ جدید پس از برنامه‌ریزی مجدد اعلام می‌شود.

معاونت ورزش و تفریحات سالم شرکت عمران آب و خدمات کیش با اشاره به ظرفیت‌های ورزشی بسیار در این جزیره و استقبال فدراسیون‌های ورزشی برای برگزاری رقابت‌های جهانی و آسیایی در این جزیره، گفت: توسعه گردشگری ورزشی یکی از برنامه‌های مهم این معاونت است و ما همه تلاش خود را جهت تحقق آن انجام می‌دهیم.

به گفته فرضی‌پور علاوه بر رقابت‌های جهانی تکواندو، رقابت‌های آسیایی جودو، مچ‌اندازی، رقابت‌های جهانی مستر کاپ یخ‌نوردی و رقابت‌های بین‌اللملی ساحلی تنیس نیز تا تابستان امسال به میزبانی کیش برگزار می‌شود.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • پاریس ۲۰۲۶؛ به سوی یک شبکه کامل دوچرخه‌سواری
  • چرا شهرداران این سه شهر موفق هستند؟
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • میزبانی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران از داوطلبان کنکور سراسری
  • خشم مردم فرانسه از وضع قوانین تردد در زمان برگزاری المپیک
  • لغو پروازها و برخی رویدادهای ورزشی در کیش
  • بهره‌برداری از طرح ضلع شمالی بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی
  • تغییر تاریخ برگزاری مسابقات جهانی تکواندو به میزبانی کیش
  • برگزاری کنگره ملی سوختگی به میزبانی رشت
  • گام بلند شیراز برای دستیابی به شهری متفاوت