Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@07:46:05 GMT

تجلیل از پیرغلامان حضرت سید الشهدا در شوشتر+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۶۲۳۴

علی محمد چهارمحالی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در این باره گفت: در اولین جمعه ماه محرم و بر اساس سنتی قدیمی مراسم تجلیل از پیر غلامان حضرت سید الشهداء در مسجد تاریخی حاج شیخ جعفر شوشتری به همت فعالان اجتماعی شهرستان و اداره میراث فرهنگی شوشتر و با حضور نماینده مردم این شهرستان در شورای اسلامی و همچنین فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شورای اسلامی فرماندار محرم مسجد نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۶۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی منتخب مردم شوشتر از ‌پاسخ‌ کوبنده ایران به رژیم غاصب اسرائیل

منتخب مردم شهرستان‌های شوشتر و گتوند گفت: پاسخ کوبنده، قاطع و غرورآفرین سپاه پاسداران به متجاوزان رژیم کودک‌کش اسرائیل تنها گوشه‌ای از اقتدار جمهوری اسلامی در مقابل زورگویان عالم را به تصویر کشاند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد سادات ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: «وَالْحَمْدُلِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ. ستایش خدای را که درهم شکننده سرکشان و نابودکننده ستم‌کاران است». طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب دوران بزن در رو تمام شده، اگر بزنید می‌خورید؛ ممکن است ضربه هم بزنند اما چند برابر ضربه می‌خورند؛ دنیا این پیام را به خوبی لمس کرده است.

وی افزود: پاسخ کوبنده، قاطع و غرورآفرین سپاه پاسداران به متجاوزان رژیم کودک‌کش اسرائیل تنها گوشه‌ای از اقتدار جمهوری اسلامی در مقابل زورگویان عالم را به تصویر کشاند.

سادات ابراهیمی عنوان کرد: در این حمله برق آسا و خیره‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی و پشتیبانی سایر نیروهای مسلح انقلابی، به عنوان بخشی از تنبیه رژیم نامشروع و جنایت‌کار اسرائیل طی عملیات "وعده صادق" با رمز مقدس "یا رسول‌الله (ص)" با موفقیت، اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند و هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها را در منطقه درهم کوبیدند.

وی ادامه داد: این حمله‌ای رعدآسا و طوفانی در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی و حمله‌اش به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن فرماندهان و مستشاران نظامی ایران صورت گرفت؛ این حمله هشداری مرگ‌بار برای دشمنان بود و باعث شادی ملت‌های آزاده جهان شد.

سادات ابراهیمی یادآور شد: ضمن قدردانی از اقدام شجاعانه و تحسین‌برانگیز سبزقامتان سپاه بار دیگر جنایت‌های رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و غزه و جنایات اخیر آن‌ها در حمله به کنسول‌گری ایران در سوریه که منجر به شهادت جمعی از مستشاران نظامی کشورمان شد را محکوم کرده و از خداوند قادر متعال برای همه سربازان راه مقاومت و آزادی؛ عزت، سربلندی و سرافرازی بیش از پیش را مسئلت می‌کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمک نمازگزاران مسجد حضرت خدیجه (س) اردکان به آزادی زندانی جرائم غیرعمد
  • قدردانی منتخب مردم شوشتر از ‌پاسخ‌ کوبنده ایران به رژیم غاصب اسرائیل
  • نشت آب به خانه ‌تاریخی‌ «گازر» شوشتر
  • برداشت کلزا از اراضی کشاورزی شوشتر
  • شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها
  • برداشت کلزا در شهرستان شوشتر
  • آئین تجلیل از همسران شهدای دشتی و تنگستان برگزار می شود
  • برخورد قاطع با صیادان غیرمجاز در رودخانه کارون شوشتر
  • کمک نمازگزاران مسجد حضرت خدیجه (س) اردکان به آزادی زندانیان
  • پیکر ام الشهدا گرگان در آغوش خاک آرام گرفت