Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفتمین شب از عزاداری دهه اول محرم ۹۸ در امامزاده علی اکبر چیذر و خیابان‌های اطراف آن با سخنرانی حجت الاسلام علی پناه و مداحی حاج محمود کریمی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هفتمین شب از عزاداری دهه اول محرم 98 در امامزاده علی اکبر چیذر و خیابانهای اطراف آن با سخنرانی حجت الاسلام علی پناه و مداحی حاج محمود کریمی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه با استقبال چشمگیر خیل عزاداران از پیر و جوان همراه بود به طوری که خیابان های اطراف گلزار شهدای امامزاده علی اکبر چیذر نیز مملو از جمعیت مشتاق سیدالشهدا شده بود، که گوشه ای از این مراسم با شکوه در تصاویر زیر قابل مشاهده است.

 

برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی بر روی آن کلیک نمایید

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمود کریمی مداحی محمود کریمی محرم 98 شب هفتم محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۶۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوازم خانگی گران خواهد شد؟

محمود سیجانی اظهار داشت: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

به گزارش خبرآنلاین، در روز‌های پایانی سال گذشته رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از افزایش قیمت بدون سر و صدای برخی کارخانه‌ها در یک ماه گذشته خبر داد و در سال جاری هم گزارش‌هایی از افزایش قیمت برخی از برند‌های لوازم خانگی منتشر شد.

اما محمود سیجانی درباره اخبار منتشر شده از افزایش قیمت بدون مجوز لوازم خانگی، اظهار کرد: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

وی افزود: تا زمانی که سازمان حمایت با این درخواست‌ها موافقت نکرده، شرکت‌ها اجازه افزایش قیمت ندارند.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!
  • عزاداری زنان با لباس‌های عجیب و غریب در خیابان
  • عنایتی با پیکان جوانان مقابل تیم محرم
  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان
  • (عکس) تهران قدیم؛ کاخ گلستان ۷۷ سال قبل
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید