Web Analytics Made Easy - Statcounter

عاطفه رضایی، سرمربی تیم فوتسال زنان مس رفسنجان پس از پیروزی برابر نامی نو اصفهان گفت: بازی انتقامی نبود، اما تیم ما کم اشتباه بود و انگیزه زیادی برای جبران شکست در فینال سال گذشته داشت. ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲ ورزشی ورزش زنان نظرات - اخبار ورزشی -

عاطفه رضایی پس از اینکه دیدار حساس هفته چهارم لیگ‌برتر فوتسال بانوان را مقابل نامی نو اصفهان با پیروزی پشت سرگذاشت به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: بازی خوبی بود، انتقامی نبود، اما شاگردانم انگیزه زیادی برای شکست فینال پلی‌آف سال گذشته لیگ برتر را داشتند و کم اشتباه بازی کردند و برنده از زمین خارج شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در نیمه اول بازی هر دو تیم با احتیاط بازی کردند و نمی‌توانستیم حملات زیادی کنیم، اما در نیمه دوم روی یک ضد حمله دفاع تیم حریف به هم خورد و گل به خودی شد البته به نظر من بازیکن ما یعنی فاطمه سهرابی گل زد، اما گفتند قبل از اینکه وارد دروازه شود به دفاع نامی نو اصفهان برخورد کرده است.

لیگ برتر فوتسال بانوان| انتقام مس رفسنجان از اصفهانی‌ها در نصف جهان

سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان افزود: در دقایق پایانی مسابقه بازیکنان نامی نو اصفهان پاور پلی کردند و فرزانه توسلی توپ را با دست گرفت و از زمین اخراج شد. در مجموع شاگردانم کم اشتباه بازی کردند. در عین حال نامی نو اصفهان نیز اگرچه می‌گویند نصف بازیکنانش را از دست داده است، اما حریف دست و پا بسته‌ای نبود.

وی درخصوص بازی حساس هفته پنجم لیگ برتر برابر هیئت خراسان رضوی گفت: درحال حاضر با تفاضل گل بیشتر در رده دوم جدول رده بندی مسابقات قرار داریم و بازی این هفته که روز شنبه برابر هیئت خراسان رضوی برگزار می‌شود تیم رده دوم جدول مسابقات در نیم فصل اول را مشخص می‌کند.

رضایی ادامه داد: بازی خیلی حساسی داریم چون هم امتیاز هستیم و هر تیمی مسابقه با ببرد در جایگاه دوم قرار می‌گیرد. تیم سایپا هم که مسابقات حساس خود را انجام داده است در صدر جدور قرار دارد.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,27,32/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتسال بانوان ایران فوتسال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتسال بانوان ایران فوتسال فوتسال بانوان ایران فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۶۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، لوئیس برنات مولینا، سرمربی تیم ملی فوتسال قرقیزستان در نشست خبری پیش از بازی با تیم ایران در یک چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا، گفت: ما برای بازی با ایران استراتژی خودمان را داریم، ایران تیم بسیار بزرگی است و ما می‌دانیم که مسابقه آسانی را نخواهیم داشت.   وی افزود: کاری که ما تا این مرحله انجام دادیم برای خیلی‌ها فراتر از انتظاری بود که از ما وجود داشت، ما از این دستاورد لذت می‌بریم و مسابقات را با تمرکز ادامه می‌دهیم.   مولینا با اشاره به بازی این تیم مقابل ژاپن، گفت: ما مقابل ژاپن بدون استرس و فشار بازی کردیم و همین را از بازیکنانم در مقابل ایران خواسته‌ام. این کاری است که انجام خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • روبن آموریم کیست و چرا بازارش این‌قدر داغ شده؟
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم
  • باید با قلبمان بازی کنیم