Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@01:44:26 GMT

دمای هوا در آذربایجان غربی کاهش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۷۳۵۱

دمای هوا در آذربایجان غربی کاهش می‌یابد

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان غربی از کاهش ۳ تا ۵ درجه‌ای دما استان خبر داده و گفت: در مناطق شمالی استان به سبب بارش‌های رگباری احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد. ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

مهدی صابری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به وضعیت جوی آذربایجان غربی، اظهار داشت: بررسی نقشه‌های پیش‌یابینشان‌دهنده عبور امواج ناپایدار از بعدازظهر امروز تا روز دوشنبه سبببارش‌های رگباری همراه با رعدوبرق  و وزش باد به‌ویژه در نیمه شمالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این باره افزود: در نیمه مرکزی و جنوبی استان نیز احتمال بارشباران‌های رگباری و رعدوبرق وجود دارد.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان غربی با اشاره به بارش‌هایرگباری تأکید کرد: با توجه به ماهیت بارش‌های رگباری احتمال آب‌گرفتگیمعابر و سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد به همین سبب شهروندان از تردد در این مناطق خودداری کنند.

صابری با اشاره به تغییرات دمایی استان گفت:از روز یکشنبه ناپایداری جوی سبب کاهش دما بین 3 تا 5 درجه خواهد شد.

هشدار هواشناسی آذربایجان غربی؛ خطر وقوع سیل در مناطق شمالی و مرکزیهشدار هواشناسی؛ خطر وقوع سیل در تکاب/ از تردد در مسیل هاو بستر رودخانه‌ها خودداری شودهشدارهای هواشناسی به کشاورزان برای 4 روز آینده

انتهای پیام/ ع

R41361/P1494/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۷۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند افزایشی دمای ‌خوزستان‌

به گزارش قدس آنلاین، محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز با خروج موج ضعیف بارشی از مرزهای شرقی استان خوزستان احتمال بارش‌های پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد متوسط تا شدید در مناطق مرتفع شرقی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: همچنین وزش باد در بعد از ظهر امروز در بخش‌های غربی، جنوبی تا مرکزی متوسط خواهد بود و احتمال وقوع گرد و خاک‌های محلی و موقتی دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: سپس تا اوایل هفته آینده جو آرام و پایداری در اغلب مناطق استان خوزستان خواهیم داشت و تنها در ارتفاعات شرقی و شمالی از روز جمعه تا یکشنبه احتمال بارش‌های پراکنده وجود دارد.

سبزه‌زاری با اشاره به روند افزایشی دما تا اوایل هفته آینده بیان کرد: موج ضعیف بارشی بعدی از اواسط هفته آینده استان خوزستان را تحت تاثیر قرار خواهد داد. شمال خلیج فارس نیز امروز تا پایان هفته تقریبا آرام و در برخی ساعات نیمه مواج خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته امیدیه با ۳۳.۸ و دهدز با ۱۰.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت ۳۱.۸ و ۱۹.۱ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • رگبار باران و رعدوبرق آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • بارش پراکنده و رگباری در راه لرستان
  • هشدار زرد هواشناسی برای این استان‌ها
  • دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • روند افزایشی دمای ‌خوزستان‌
  • هوای اصفهان بارشی می‌شود + جزئیات
  • رعد و برق و رگبار باران در چند استان
  • رعد و برق و رگبار باران در ۱۱ استان/ هواشناسی هشدار داد
  • پیش بینی هواشناسی: رعد و برق و رگبار باران در ۱۱ استان