Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@17:18:50 GMT

واردات مرغ زنده غیرمجاز به سیستان و بلوچستان ممنوع

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۷۹۹۷

واردات مرغ زنده غیرمجاز به سیستان و بلوچستان ممنوع

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندارسیستان و بلوچستان گفت: واردات هرگونه مرغ زنده غیرمجاز به داخل استان ممنوع است.

به گزارش ایسنا-  معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که در ایام پیک تولید داخلی، واردات مرغ از استان های همجوار، محدود شود تا تولیدکنندگان داخل استان متضرر نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا نورا افزود: در ایام محرم و صفر با توجه به نذورات هیئت های مذهبی و همچنین بازگشایی مدارس، حساسیت هایی در تامین کالا و لوازم التحریر در بازار به وجود می آید که با برنامه ریزی انجام شده، در تمامی شهرستانهای استان سهمیه ای برای تامین کالاهای مورد نیاز نذورات هیئات مذهبی در نظر گرفته شده و این اقلام در حال توزیع است.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاههای پاییزه از 23 شهریور، تاکید کرد: اجناس قابل عرضه در نمایشگاهها علاوه بر قیمت مناسب، باید کیفیت مطلوب داشته باشد و بازرسان نظارت لازم را قبل از ورود این اجناس به غرفه ها داشته باشند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيستان و بلوچستان واردات مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۷۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۱۸۰۰ میلیاردی سیل در جنوب سیستان و بلوچستان

معاون عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تا این لحظه از فعالیت سامانه بارشی در استان هیچ تلفات جانی گزارش نشده است، از خسارت ۱۸۰۰ میلیاردی سیل در جنوب استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، منصور بیجار، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان که با استاندار در مناطق سیل‌زده حضور دارند، اظهار کرد: سامانه بارشی شدیدی که از ظهر روز گذشته در استان فعالیت خود را شروع کرده‌ خوشبختانه تاکنون هیچگونه تلفات جانی در بر نداشته و  عمده بارش‌ها در شهرستان‌های زرآباد، کنارک، چابهار، نیکشهر، قصرقند و فنوج بوده است.

معاون عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه حجم این بارش‌های سیلابی طی سال‌های اخیر در استان بی‌نظیر بوده است، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 45 محور روستایی و 12 جاده فرعی در جنوب استان مسدود شده که تلاش ها برای برقراری ارتباط با آنها در جریان است و تلاش داریم تا در گام اول ارتباط تمامی محورهای اصلی مناطق درگیر سیلاب را برقرار کنیم.

بیجار با بیان اینکه قطع ارتباط با شهرستان زرآباد و قطعی آب و برق در برخی از روستاهای جنوبی استان اعلام شده است، عنوان کرد: حجم خسارات اولیه وارد شده به بخش‌های کشاورزی راه و برق جنوب استان تاکنون بیش از 1800 میلیارد برآورد شده است.

وی افزود: تمام تلاش ما بر آن است تا برقراری ارتباط در محورهای مواصلاتی استان به جهت انجام خدمات امدادی برقرار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تامین برق ۳۸۰ روستای سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۱۸ هزار میلیاردی سیل به زیرساخت‌های بلوچستان
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • اجرای اقدامات برای تامین زیرساخت ها ورفع مشکلات مردم سیل زده
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟
  • چرا واردات آیفون ۱۴ و ۱۵ به کشور ممنوع شد؟
  • رژه ۲۹ فروردین روز ارتش در سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۱۸۰۰ میلیاردی سیل در جنوب سیستان و بلوچستان
  • سند تفکیکی برای ۲ هزار قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان صادر شد