Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، سامان احتشامی (آهنگساز، مدرس و نوازنده پیانو) پس از همکاری با مهران مدیری در کنسرتش از او تقدیر و تشکر کرد.

سامان احتشامی که در آخرین کنسرت مهران مدیری به عنوان نوازنده حضور داشته و در کنسرت 28 مرداد او را روی صحنه همراهی کرده، با انتشار عکسی در صفحه شخصی‌اش این‌گونه از او تشکر کرده است: «من، سامان احتشامى، از سن هفت سالگى در رادیوى مملکتم کار کردم و بیش از چهل آلبوم صوتى دارم و بیش از پانصد اثر صوتى و تصویرى با هنرمندان بنام کارکردم و خلاصه از مهران مدیرى باهوش‌تر و تواناتر و هنرمندتر ندیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلم خواست بگم تا آخر عمرم مدیون ایشان هستم و ممنونم که به من اطمینان کردن و با من کمترین کار کردن و موجب دیده شدن بیشترم شدن و فقط میتونم به خاطر تشکر یه پست بذارم. همین. ایشالا شما هم تو زندگیتون یه استاد مهران مدیرى داشته باشید.»

گفتنی است سامان احتشامی فعالیت در عرصه موسیقی را از کودکی آغاز کرده و از محضر استادانی چون جواد معروفی، محمد سریر و اسماعیل امین موید بهره برده است.

مهران مدیری نیز که سال ۱۳۷۹ آلبوم «از روی سادگی» را با همراهی زنده‌‌یاد بابک بیات و فردین خلعتبری منتشر کرده بود، تابستان سال گذشته مجموعه کنسرت‌هایی را با حضور سامان احتشامی و سایر نوازندگان مطرح موسیقی در برج میلاد تهران برگزار کرده و اخیرا نیز در تالار رویال هتل اسپیناس پالاس تهران روی صحنه رفته بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: برج میلاد تلویزیون موسیقی مهران مدیری وزارت ارشاد آلبوم سینما کنسرت تالار رودکی بنیاد رودکی تالار وحدت سامان احتشامی خانه موسیقی دفتر موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۸۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسوی‌ها به‌شدت از وقوع حمله‌ تروریستی طی هفته‌های آتی می‌ترسند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، براساس نتایج نظرسنجی موسسه CSA که به سفارش شبکه‌های «سی‌نیوز»، «اروپا۱» و هفته‌نامه «ژورنال دو دیمانش» انجام شده است، نشان می‌دهد که مردم فرانسه عمیقا از وقوع حمله‌ای تروریستی در این کشور ظرف چند هفته یا ماه آتی وحشت دارند.

این نظرسنجی که پس از حمله تروریستی به سالن کنسرت «کروکوس» در حومه مسکو و در فاصله چند ماه تا المپیک پاریس انجام شده است، نگرانی فزاینده‌ای را درباره وقوع حمله احتمالی برملا می‌کند. بر این اساس، شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی، به طور میانگین میزان هراس خود را از اعداد بین یک تا ۱۰، با عدد «۷» ابراز کرده‌اند! عدد صفر نشانگر هراس «بسیار پایین» و عدد ۱۰ نمایانگر هراس «بسیار بالا» از حمله تروریستی است.

این نظرسنجی بین یک هزار و ۱۳ نفر ۱۸ سال به بالا انجام شد و شکاف قابل توجهی بین هوشیاری مردان و زنان را به تصویر کشید. براساس داده‌ها، زنان بیشتر از مردان نگران حمله تروریستی هستند.

تحلیل برپایه گروه سنی نیز نشان می‌دهد که جوانان فرانسوی به ویژه زیر ۳۵ سال، بیشتر از سایرین تحت تاثیر اضطراب ناشی از چنین حمله احتمالی هستند. افراد بین ۳۵ تا ۴۹ سال نگرانی کمتری دارند و هراس میان افراد بیشتر از ۵۰ سال، اندکی افزایش می‌یابد.

پس از موج حملات تروریستی در ژانویه ۲۰۱۵ و حمله گروهی افراطی به پاریس و حومه آن و کشته شدن دست کم ۱۷ تن، تشدید تدابیر امنیتی در فرانسه اعمال شده و همچنان پابرجاست. فرانسه در نوامبر همان سال، شاهد مرگبارترین حملات گروه‌های افراطی در تاریخ این کشور بود. در آن برهه بمب‌گذاران انتحاری و افراد مسلح به یک سالن کنسرت، یک ورزشگاه بزرگ، رستوران‌ها و کلوپ‌های شبانه پاریس حمله کرده و ۱۳۰ نفر را کشتند.

در پی حمله تروریستی ۲۲ مارس به سالن کنسرت «کورکوس» در منطقه «کراسنوگورسک» مسکو، دست کم ۱۴۳ نفر کشته شدند. سرویس امنیت فدرال روسیه ۱۱ نفر را به ظن مشارکت در این حمله تروریستی بازداشت کرده است. این مرگبارترین حمله تروریستی است که از اوایل دهه ۲۰۰۰ تاکنون در روسیه رخ می‌دهد. فرانسه در پی این حادثه، هشدار تروریسم در این کشور را به بالاترین سطح افزایش داد.

کد خبر 6064307

دیگر خبرها

  • فرانسوی‌ها به‌شدت از وقوع حمله‌ تروریستی طی هفته‌های آتی می‌ترسند
  • (ویدیو) تعریف و تمجید از مهران مدیری روی آنتن صداوسیما
  • بازگشت مهران مدیری و جناب‌خان به تلویزیون | رامبد جوان از تلویزیون خداحافظی کرد؟
  • مهران رجبی: قرآن نور مطلق است و هیچ شکی در آن نیست + فیلم
  • رئالیتی شوی بعدی مهران مدیری لو رفت
  • ماجرای جالب آشنایی و ازدواج امیرعلی نبویان و همسرش (فیلم)
  • شوخی‌های دوپهلوی مهران مدیری و یوسف تیموری
  • "گل یا پوچ" رئالیتی شوی بعدی مهران مدیری
  • "گل یا پوچ" ریالیتی شوی بعدی مهران مدیری
  • (ویدئو) خنده‌دارترین بخش قسمت چهارم برنامه اسکار مهران مدیری؛ برگهایم کو!