Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: 459 هکتار از مراتع و جنگل‌های استان طعمه حریق شدند.

شیرزاد نجفی  اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 459 هکتار از مراتع و جنگل‌های استان دچار حریق شدند.

وی بیان کرد: این میزان حریق در استان نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

نجفی عنوان کرد: ۹۰ درصد حریق‌ها در دو شهرستان کوهدشت و پل‌دختر رخ داده است؛ عامل انسانی و اختلافات قومی و قبیله‌ای از عوامل ایجاد حریق در این مناطق بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان با بیان اینکه افراد خاطی شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: برای خاطیان زندان و جرائم نقدی لحاظ خواهد شد.

وی گفت: با توجه به بارندگی‌های سال گذشته و امسال و افزایش پوشش گیاهی سطح حریق نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

نجفی افزود: امسال در تمام ۱۵۰ نقطه حساس و بحرانی استان علاوه بر اینکه دیده‌بان و کشیک شبانه‌روزی را در نقاط جنگلی مستقر کردیم آتش‌بر نیز احداث کردیم./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۸۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست

محمودرضا یوسفی معاون خدمات شهری شهرداری آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از آبادان اظهار کرد: پیرو انتشار خبری مبنی بر اجرای عملیات جمع آوری نخاله از سطح شهر آبادان در مورخ ۲۹ فروردین که در متن خبر آمده بود ۵ هزار سرویس نخاله از ابتدای سال از سطح شهر جمع آوری گردیده، دارای اشتباه نگارشی بود و سهوا این اتفاق رقم خورده است.

معاون خدمات شهری شهرداری آبادان، افزود: این تعداد سرویس نخاله طی بازه زمانی یکساله از ابتدای سال گذشته (۱۴۰۲) تاکنون از سطح شهر آبادان جمع آوری گردیده است و به اشتباه در خبر قبلی سال جاری ذکر شده بود که اصلاح می‌گردد.

وی بیان کرد: نیروهای خدوم این معاونت به همراه نیروهای سازمان مدیریت پسماند با استفاده از ماشین آلات شهرداری طی ۶ ماه گذشته با توجه به اجرای طرح ضربتی نخاله برداری، بالغ بر ۲ هزار سرویس نخاله را جمع آوری کرده‌اند که در مجموع این آمار به ۵ هزار سرویس نخاله رسیده است.

یوسفی، به محل دپوی نخاله‌های شهری نیز اشاره کرد و اذعان داشت: بخشی از این نخاله‌های جمع آوری شده در مسیر جاده علی بن ابی طالب (ع) محل دپوی نخاله‌ها و زباله‌ها جهت دفن پسماندها و بخشی دیگر در محل های دپو سطح شهر، زمین‌های آبگیر و مشخص شده توسط مناطق سه‌گانه و همچنین طبق خواست شهروندان با توجه به آدرس‌های درخواستی تخلیه می‌شوند.

وی ادامه داد: همانگونه که در خبر قبل هم اشاره شده این عملیات با استفاده از نیروها، دستگاه‌ها و ماشین آلات شهرداری آبادان از جمله چهار دستگاه لودر، ۱۰ دستگاه کمپرسی، هشت دستگاه خاور و... اجرایی گردیده است.

خبرنگار: رانیا مرشدی

انتهای خبر/

کد خبر: 1227992 برچسب‌ها ایسکانیوز استان خوزستان

دیگر خبرها

  • شناسایی بیش از ۳۰۰۰ مادر باردار و دارای کودک شیرخوار زیر دو سال در لرستان
  • عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • اهدای خون در فروردین‌ماه امسال ۱۱.۶ درصد افزایش یافته‌است
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۱۱ هزار تُن کلزا در آذربایجان‌غربی
  • جزییات حمله مسلحانه به منزل جنگل‌بانان آملی
  • اجرای آتش بُر در روستای بیشه
  • افزایش 5 برابری کاشت کلزا در مهاباد
  • فوت ۶۴ نفر بر اثر غرق شدگی در فروردین امسال
  • ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود