Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق باز هم خواستار پاسخ به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به مواضع و انبارهای مهمات متعلق به سازمان «الحشد الشعبی» (بسیج مردمی) عراق شد.

«سعد مایع الحلفی» عضو این کمیسیون که نماینده فراکسیون «سائرون» در پارلمان عراق است، اظهار داشت: «مردم شرافتمند عراق، با خون پاک خود، مسیر آزادی و نجات از دست تمامی کسانی را هموار کردند که تلاش دارند بر آنان مسلط شوند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



الحلفی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که «این جانفشانی‌های ارزشمند، پس از آنکه، افراد فاسد، حاکمیت را تضییع کردند، مرزهای آن (حاکمیت) را ترسیم کردند».

پایگاه خبری «المعلومه» به نقل از این نماینده عراقی گزارش داد: «مردمی که اعضای پارلمان را انتخاب و آنان را أمور انتخاب دولتی کردند که پاسخگوی مطالبات آنان باشد، امروز خشمگین هستند».

وی هشدار داد که مبادا صدای نمایندگان این مردم شنیده نشود و باید منافع ملی عراق، فراتر از هر ملاحظه دیگری باشد.

این عضو سائرون از سایر فراکسیون‌های سیاسی خواست که در برابر تمامی کسانی که خواستار تضعیف حکومت هستند، ایستادگی کنند.

الحلفی تصریح کرد که فرمانده کل نیروهای مسلح که نخست وزیر عراق نیز هست، در معرض آزمایش قرار دارد، ولی باید موضع قاطعی در قبال تجاوزات آشکار به حکومت و نهادهای نظامی آن اتخاذ کند.

وی ضمن درخواست از فرمانده کل نیروهای مسلح برای حفظ ابهت عراق و حرکت به سمت تشکیل یک حکومت قدرتمند، خاطر نشان کرد که کمیسیون امنیت و دفاع در پارلمان عراق در برابر تمامی کسانی خواهد ایستاد که قصد دارند تصمیماتی اتخاذ کنند که امنیت و حاکمیت عراق را تهدید کند.

پهپادهای رژیم صهیونیستی سوم شهریور ماه مواضع و انبارهای الحشد الشعبی را بمباران کرد که در پی آن دو نفر از این نیروها به شهادت رسیدند.


منبع:فارس کپی متن خبر برچسب ها: عراق حشدالشعبی رژیم صهیونیستی

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: عراق حشدالشعبی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۸۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور گفت: اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور، ثمره وحدت، همدلی و یکپارچگی نیروهای مسلح تحت تدابیر فرمانده معظم کل قواست. - اخبار استانها -

بعه گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی در مراسم استقبال از کارکنان وظیفه جدید الورود به این منطقه پدافندی، با بیان اینکه توانمندی، همدلی و یکرنگی موجود بین نیروهای مسلح، تأمین کننده اقتدار و امنیت کشور است، گفت: امروز پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌روزترین و مجهزترین سامانه‌‌ها را در اختیار دارد و این واقعیتی انکارناپذیر است که نیروهای مسلح ما از قدرت برتر پدافند هوایی در منطقه برخوردار هستند و دشمنان نیز این را به خوبی می‌دانند.

وی افزود: به واسطه همت بلند و اعتماد به توانمندی جوانان و دانشمندان داخلی از محدوده شعار خارج و وارد عرصه عمل و به یک قدرت در منطقه تبدیل شده‌ ایم.

امیر سرتیپ دوم ستاد معصومی با بیان اینکه رزمندگان اسلام با نثار جان خود در هشت سال دفاع مقدس از شرف، عزت و تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند، تصریح کرد: اگر امروز دانشمندان ما در علوم مختلف و سلاح‌های نظامی سرآمد جهانیان هستند به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه سربازان نماد ایستادگی و استقامت کشور هستند، تاکید کرد: سربازان چشمان بیدار جامعه بوده و جزو نیروهای بی‌ادعا در نیروهای مسلح هستند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور دوران مقدس سربازی را شاداب‌‌ترین زمان زندگی سربازان دانست و گفت: سربازان در ایثار، فداکاری، اسوه و نمونه بودن دارای کارکرد مثبت اجتماعی هستند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند
  • وضعیت منطقه قبل و بعد از حمله ایران به اسرائیل تغییر کرده است | همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • گلستان میزبان تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور
  • شرایط منطقه بعد از حمله سپاه به اسرائیل به روایت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح 
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد
  • (ویدئو) حمله هواپیمای سوخو-۳۴ روسیه به مواضع نیروهای اوکراین
  • نماینده پارلمان عراق: ترکیه ۵۰۰۰ بار حاکمیت عراق را نقض کرده است