Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-23@21:22:58 GMT

فان‌دایک:به برد مقابل آلمان باور داشتیم

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۸۳۸۶

فان‌دایک:به برد مقابل آلمان باور داشتیم

به گزارش وانانیوز، 

فیرجیل فان‌دایک بعد از برد 4 بر 2 شب گذشته مقابل آلمان در مرحله مقدماتی جام ملت‌های اروپا گفت:بعد از آنکه یک بر صفر از حریف عقب افتادیم، بازگشت خوبی به بازی داشتیم.فکر می‌کنم درخشیدیم و عملکرد خوبی در نیمه دوم بازی داشتیم.

در این مصاف سرژه گنابری 9 و تونی کروس 73 (پنالتی) برای آلمان، دیونگ 59، یوناتان تاه(بازیکن آلمان) 66، دونیل مالن 70 و واینالدوم 90 برای هلند گل زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فان‌دایک که چند روز قبل عنوان بهترین بازیکن سال اروپا را از آن خود کرد، ادامه داد:ما همچنان به کار ادامه دادیم و برنده شدیم. به کارمان ایمان داشتیم و برایش جنگیدیم.در کل بردی مهم کسب کردیم.در برخی مقاطع بازی خوب کارکردیم و فکر می‌‌کنم به آنچه لیاقتش را داشتیم، رسیدیم.

در گروه سوم اکنون ایرلند شمالی با 4 بازی و 12 امتیاز صدرنشین است.آلمان با همین تعداد بازی و 9 امتیازدر رده دوم قراردارد.هلند با 3 بازی و 6 امتیاز در رده سوم است.

بلاروس با 3(5 بازی) و استونی بدون امتیاز(4 بازی) چهارم و پنجم هستند.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۸۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان طلسم 177 روزه ربیعی و ذوب‌آهن!

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن اصفهان امروز در یکی از بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر بردی ارزشمند را مقابل آلومینیوم اراک به دست آورد تا 3 امتیاز شیرین را کسب کند.

اتفاق ویژه تا قبل از این مسابقه برای ذوب‌آهن طلسم طولانی پیروز نشدن در خانه بود؛ آخرین باری که شاگردان محمد ربیعی در ورزشگاه فولادشهر پیروز شده بودند، به هفته هشتم لیگ برتر برمی‌گشت که آنها برد یک بر صفر مقابل تراکتور را جشن گرفتند.

حالا با گذشت 16 هفته و 177 روز از آخرین برد ذوب‌آهن در فولادشهر ، این تیم بار دیگر طعم پیروزی در ورزشگاه خانگی را چشید و باعث خوشحالی هوادارانش شد.

ذوبی‌ها تا ثانیه‌های پایانی دو امتیاز ارزشمند این بازی خانگی را از دست داده بودند، اما در وقت‌های اضافی نیمه دوم توانستند دوبار دروازه حریف را باز کنند و سه امتیاز را از آن خود کنند. اتفاقی که یک طلسم بزرگ را برای ذوب‌آهن شکست.

دیگر خبرها

  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان پیروز شد
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • پایان طلسم 177 روزه ربیعی و ذوب‌آهن!
  • ادامه ماجرای تلخ سپاهان مقابل ملوان