Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@20:03:28 GMT

فارس میزبان جشنواره دانش‌آموزی نجوم

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۸۴۱۷

فارس میزبان جشنواره دانش‌آموزی نجوم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محسن کلاری رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس اظهار کرد: جشنواره دانش‌آموزی نجوم- طبیعت و کاوشگران آسمان با هدف تقویت روحیه کاوشگری در راستای خودباوری دانش‌آموزان نسبت به توانایی‌هایشان برای نخستین بار در فارس برگزار شد.

او ادامه داد: این جشنواره در قالب کمپینگ و در دو بخش رقابتی و آموزشی برگزار شد، که در بخش رقابتی گروه‌های شرکت‌کننده در روز جشنواره در سه بخش آزمون تئوری، شفاهی و عملی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلاری تصریح کرد: در بخش آموزشی، گروه‌ها پس از استقرار در کمپ، بخش‌های مختلف آموزشی را سپری کردند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس افزود: جشنواره دانش‌آموزی نجوم با حضور بیش از ۳۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر از دوره‌ی دوم ابتدایی تا متوسطه دوم از سراسر فارس در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید دستغیب شیراز برگزار شد.

انتهای پیام/چ

جشنواره دانش‌آموزی نجوم کاوشگران آسمان در فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی اخبار علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۸۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در دومین بازی دور گروهی خود به مصاف تیم قدرتمند آلمان رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.

در این دیدار‌ها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ برنده شده و بازی را به سود خود پایان برساند تا با حساب دو بر صفر صعود خود را از گروه D مسجل کرده و بازی آخر خود مقابل بلژیک را تشریفاتی کند.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در گروه D برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا راس ساعت۱۲:۳۰ ظهر به وقت تهران در بلگراد به مصاف بلژیک خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران
  • پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • بنیاد ایرانشناسی میزبان جشنواره فیلم اقوام شد