Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@15:47:20 GMT

شکست نونهالان البدر مقابل حافظ شیراز

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۸۶۸۳

شکست نونهالان البدر مقابل حافظ شیراز

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،تیم البدر بندرکنگ فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال نونهالان باشگاه های کشور را با شکست آغاز کرد.

در هفته نخست این رقابت‌ها تیم البدر بندرکنگ مقابل میزبانش تیم حافظ شیراز با نتیجه ۲ بر ۱ شکست خورد.

مرحله نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال نونهالان کشور در چهار گروه برگزار می‌شود و در پایان تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله دوم صعود خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم البدر بندرکنگ در گروه نخست با نماینده یزد، نوژن اصفهان، پارس برازجان، نوین فولاد یزد، حافظ شیراز و مس کرمان به صورت رفت و برگشت رقابت می‌کند.

تیم البدر در فصل گذشته این رقابت‌ها پس از صعود از مرحله نخست، در مرحله دوم در مکان سوم گروه خود قرار گرفت و از راهیابی به جمع چهار تیم برتر بازماند.

انتهای پیام/ب

آغاز لیگ برتر فوتبال نونهالان با شکست البدر بندرکنگ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۸۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال حساس گرگان و مهرام در بازی نخست

به گزارش قدس آنلاین، مسابقات مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، در حالی از روز جمعه (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز می‌شود که فعلا یک بازی از مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌های (طبیعت تهران - نفت آبادان) باقی مانده و روز یک‌شنبه، دوم اردیبهشت برگزار خواهد شد.

با این حال، به واسطه اینکه تیم‌های مهرام تهران، شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان به مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات صعود کرده‌اند، سازمان لیگ برنامه بازی‌های این مرحله را اعلام کرد.

طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، در نخستین بازی مرحله نیمه‌نهایی، از ساعت ۱۶:۰۰ روز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تیم شهرداری گرگان میزبان مهرام تهران است. 

همانند مرحله یک چهارم نهایی، سری‌های نیمه‌هایی لیگ برتر نیز به صورت ۳ از ۵ برگزار خواهد شد و هر تیمی که بتواند سه‌بار حریف خود را شکست دهد، به فینال فصل جاری لیگ برتر راه می‌یابد. 

برنامه مسابقات مرحله نیمه نهایی لیگ برتر به شرح زیر است:

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • صعود وفایی به یک هشتم قهرمانی جهان با شکست حریف ۱۷ ساله
  • جدال حساس گرگان و مهرام در بازی نخست
  • خداحافظی بارسا با جام باشگاه‌های جهان 2025
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید + فیلم
  • قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
  • آغاز مسابقات فوتسال لیگ برتر کردستان به میزبانی مریوان
  • معرفی نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی جام عبداله موحد
  • تیم ملی والیبال ساحلی ایران با شکست میزبان فینالیست شد