Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - امیری خراسانی برای میزبانی از رقابت های دو رشته بولینگ و پتانک به میزبانی جزیره کیش اعلام آمادگی کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ،در دیدارمحمدتقی امیری خراسانی سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم با هاشم اسکندری رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد جمهوری اسلامی ایران، سوابق اجرایی ومیزبانی از رقابت های ورزشی کشور، ظرفیت ها و زیر ساخت های مناسب جزیره کیش برای میزبانی از رقابت های دو رشته بولینگ و پتانک بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نشست امیری خراسانی پس از تشریح ظرفیت ها و پتانسیل های جزیره کیش در برگزاری مسابقات و برنامه های همگانی بولینگ و بیلیارد گفت: با توجه به اینکه مسابقات آسیایی بیلیارد سالهای گذشته به میزبانی جزیره کیش بسیار موفق برگزار شده است، اکنون نیز با آمادگی بیشتر میزبانی چنین مسابقاتی در سطوح ملی و بین المللی را پذیرا هستیم.
اسکندری رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد جمهوری اسلامی ایران نیز در این خصوص با اشاره به سوابق میزبانی شایسته جزیره کیش در مسابقات آسیایی بیلیارد و همچنین امکانات و ظرفیت های خوب جزیره برای برگزاری مسابقات کشوری و بین المللی گفت: در نشستی که با آقای امیری خراسانی داشتیم بر تبدیل کیش به قطب برگزاری مسابقات و جشنواره های بولینگ و پتانک کشورتاکید شد.
وی افزود: تصمیم داریم تا با استفاده از زیرساخت های خوب و ارزشمندی که در کیش فراهم شده است گام های موثری در زمینه گسترش این ورزش در بین جوانان و علاقه مندان برداریم.
همچنین در این دیدار مقرر شد جشنواره های همگانی و عمومی ویژه رشته های بولینگ و پتانک در جزیره کیش و با همکاری فدراسیون بولینگ و بیلیارد جمهوری اسلامی ایران برگزار شود تا جزیره کیش در این دو رشته سرآمد کشور باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۸۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی میزبانی از تمامی رویدادهای مهم ورزشی را داریم

غلامرضا خاکسار در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی از مسابقات کاراته قهرمانی کشور اظهار کرد: ما در دانشگاه آزاد اسلامی یک دهکده ورزشی داریم که کمتر در استان همدان چنین فضای فراهم است.

وی افزود: کنار هم قرار گرفتن سالن ورزشی، خوابگاه و غذاخوری بهترین شرایط برای میزبانی رویدادهای ورزشی، اردوهای تیم ملی و مسابقات فراهم کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان با بیان اینکه آمادگی میزبانی هر رویداد ورزشی را داریم، گفت: بعد از برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی کشور به مدت ۱۰ روز میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور در اردیبهشت ماه هستیم.

خاکسار خاطرنشان کرد: میزبانی مسابقات دانشجویان جهان در رشته کشتی پهلوانی، مسابقات دانشگاه‌های کشور و تا شهریور ماه تقویم ورزشی دانشگاه به طور کامل پر است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی همدان ۱۰ هزار و ۵۰۰ دانشجو در ۷۰ رشته دارد، بیان کرد: حضور بیش از ۴ هزار کاراته‌کا در فضای دانشگاه باعث شور و نشاط دانشجویان شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان عنوان کرد: جا دارد از مدیریت دستگاه ورزش، ریاست هیئت کاراته استان و تمام کسانی که چنین میزبانی‌های بزرگ ورزشی را برای همدان می‌گیرند تشکر کنیم و دانشگاه آزاد هم همواره میزبان و حامی ورزش استان همدان خواهد بود.

کد خبر 6080454

دیگر خبرها

  • دعوت ۲ ورزشکار پیوند اعضا به انتخابی تیم‌های ملی پتانک و بولس
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • آغاز جشنواره استانی طنزواره میرماه در محمودآباد
  • آمادگی میزبانی از تمامی رویدادهای مهم ورزشی را داریم
  • همدان مقصد اول میزبانی‌های فدراسیون کاراته
  • همدان میزبان بزرگترین رویداد کاراته کشور است/ نمره عالی میزبانی