Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، ورزشکاران استان در مسابقات پرس سینه قهرمانی کشور که در روزهای ۱۱ تا ۱۵ شهریور ماه با شرکت ۴۰۸ ورزشکار از سراسر استان‌های کشور در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به میزبانی استان کردستان برگزار شد، خوش درخشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از چهارمحال و بختیاری در رده سنی جوانان، عباس احمدی با رکورد ۸۵ کیلوگرم، جواد حق شناس با رکورد ۱۳۰ کیلوگرم، ابوالفضل عباسی با رکورد ۱۴۰ کیلوگرم، حسین سبزی با رکورد ۱۷۵ کیلوگرم و داوود رک رک با رکورد ۱۸۷.۵ کیلوگرم به ترتیب در اوزان مختلف مقام دوم، سوم، دوم، اول و اول را کسب کردند.

همچنین در رده سنی نوجوانان حامد مرتضوی با رکورد ۱۵۰ کیلوگرم، جواد کبیری با رکورد ۱۰۰ کیلوگرم، سامان رک رک با رکورد ۱۵۰ کیلوگرم به ترتیب در اوزان مختلف موفق به کسب مقام اول، سوم و اول شدند.

شایان اسدی با رکورد ۱۵۵ کیلوگرم و ابراهیم شعله با رکورد ۲۶۵ کیلوگرم نیز در رده سنی بزرگسالان به ترتیب مقام سوم و اول را به خود اختصاص دادند.

تیم استان در رده سنی نوجوانان و جوانان موفق به اخذ مقام سوم و دو کاپ تیمی شد.

کد خبر 4713265

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد وزنه برداری هفته دولت بوشهر ماه محرم قزوین شیراز ایلام گرگان شهرکرد استانداری سمنان خرم آباد خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی مشهد یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۹۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماه خدا و بهارقرآن در روستا‌های ریگان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان اهالی روستاهای ریگان که بیشتر آن‌ها جوانان و نوجوانان هستند با حضور در محافل قرآنی، یک جزء از قرآن کریم را به صورت ترتیل خوانی قرائت می‌کنند.

در  این جلسات قرآنی روستا‌ها بانوان، نوجوانان و جوانان دختر حضور فعال دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رقابت ستاره‌ها و بزرگان پیاده روی کشور در همدان 
  • ۴ مدال بوکسورهای ایران در تورنمنت باکو/ باخت پرویزی و امیری در فینال
  • مريم طوسى فعلا تا بازي‌هاى آسيايى ٢٠٢٦ در پيست
  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • ۱۳ بلیت روی میز ورزشکاران ایران / امیدواری به رشته‌های غیرتوپی برای افزایش سهمیه
  • رقابت ستاره ها و بزرگان پیاده روی کشور در همدان 
  • ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند
  • تنیس روی میز جوانان لبنان؛ صعود فرجی به مرحله حذفی با طعم صدرنشینی
  • ماه خدا و بهارقرآن در روستا‌های ریگان