Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از شرکت 16 تیم خارجی و داخلی در تور بین المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان خبرداد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، بهرام آقاخانی در  جلسه هماهنگی تور بین المللی دوچرخه سواری ایران –آذربایجان با اشاره به حضور تیم های داخلی و خارجی در تور بین المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان گفت : دراین رقابت ها 16 تیم حضور خواهند داشت که ازاین تیم ها 12 تیم خارجی و 4 تیم داخلی خواهد بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بابیان اینکه اردبیل نیز در این دوره نماینده خواهد داشت افزود: تیم ملی جمهوری اسلامی ایران ، سپاهان اصفهان ، امید نیا مشهد و تیم مشکین شهر تیم های حاضر دراین تور هستند. مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت : استان اردبیل طی روزهای 13 و 14 مهرماه سال جاری میزبان دو مرحله از سی و چهارمین تور بین المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان خواهد بود . آقاخانی با بیان اینکه میزبانی اردبیل برای مسابقات مهم ورزشی زبانزد است گفت : میزبانی های بهتر و درشان استان را مدیون همت تمامی دستگاهی های اجرایی استان هستیم و امسال هم با تداوم این حمایت میزبان شایسته ایی برای تور بین المللی دوچرخه سواری خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۹۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعت نفت ایران بالاترین ارزش افزوده را دارد/ علت جذب سرمایه خارجی

فریدون برکشلی رئیس گروه مطالعات انرژی وین در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره جهان در سال ۲۰۲۳ شاهد رقمی معادل ۱/۴ تریلیون دلار سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی بود، گفت: روند سرمایه‌گذاری خارجی به تدریج از کشورهای عمده صنعتی مانند آمریکا، ژاپن و اتحادیه اروپا، به سمت کشورهای تازه صنعتی شده و به ویژه آسیای جنوب شرقی سوق پیدا کرده است.

وی ادامه داد: آنچه سرمایه‌گذاری در برخی کشورها را جذاب کرده است، مجموعه‌ای از چهار چوب هاست که غالباً شناخته شده هستند. سرمایه، همواره به دنبال مکان امن است. ثبات قوانین و رعایت پایدار برخی اصول مهمترین اصل در جذاب سرمایه‌گذاری خارجی است. در حقیقت، سرمایه‌گذاری خارجی و بین‌المللی به سوی کشورها و مناطقی هدایت می‌شوند که سرمایه‌گذاری های داخلی در آنجا ایمن هستند.

این کارشناس ارشد انرژی با اشاره به اینکه برخی سازمان‌های بین المللی و بانک‌ها که شاخص‌های مختلف را رصد می‌کنند، اضافه کرد: برای امنیت سرمایه، ضریب بالایی را قائل هستند.

وی اضافه کرد: بدیهی است که صنعت نفت ایران، در میان صنایع کشور، از بالاترین ارزش افزوده برخوردارند و هر آینه افق روشنی در فضای روابط بین‌الملل ایران پیدا می‌شود، صنعت نفت پیشتاز است.

به گفته این کارشناس انرژی در حال حاضر هم جذب سرمایه در صنعت نفت نسبت به سایر بخش‌های صنعتی بیشتر است.

برکشلی یادآور شد: نکته مهم دیگر، مقایسه نسبی ایران با کشورهای همسایه است. برای مثال در دهه‌های ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰ میلادی که ایران تحت تحریم‌های سنگین امروز نبود هم، سرمایه گذاران خارجی و شرکت‌های نفتی همسایگان ما را به ما ترجیح می‌دادند.

وی ادامه داد: در حاشیه دریای خزر، جمهوری‌های تازه استقلال بخش مهمی از سرمایه‌گذاری های بین المللی را از آن خود کردند. قانون نفت ایران، امکان عقد قراردادی مشابه با همسایگان را از ما سلب کرده بود. البته حضور بین‌المللی برای صنعت نفت و البته گاز خیلی مهم است.

کد خبر 6081404 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • صنعت نفت ایران بالاترین ارزش افزوده را دارد/ علت جذب سرمایه خارجی
  • نمایش آثار آیینی محوطه‌های باستانی در اردبیل
  • طولانی‌‎ترین دوچرخه هوایی روی آب کشور در شورابیل راه‌اندازی می‌شود
  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • کردستان برای سومین سال متوالی میزبان زوار اربعین می شود
  • همایش دوچرخه سواری در شهر خور
  • راه‌اندازی طولانی‌‎ترین دوچرخه هوایی روی آب کشور در شورابیل اردبیل
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران
  • قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد
  • احیای دوچرخه‌سواری در پایتخت