Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان، منیرالدین شریعت زاده صبح امروز در جریان بازدید حجت الاسلام جلالی مدیر کل اوقاف کرمان از این مجموعه در گزارشی از برنامه‌های این مجموعه اظهار داشت: ۶۵ کودک و محصل دانش آموز دختر و پسر یتیم و بی سرپرست در کانون دیلمقانی در حال زندگی و تحصیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت دانش آموزان برای آمادگی و ورود به اجتماع مهمترین هدف برنامه‌های این مرکز است، به اقدامات برنامه‌های ارائه شده مجتمع پرداخت و گفت: از ابتدای امسال تمامی محصلان توسط اساتید و دانشجویان دانشگاه شهید باهنر باهنر در حوزه‌ای مختلف فرهنگی و ورزشی استعداد یابی ومورد سنجش قرار گرفتند.

شریعت زاده ادامه داد: در امور خارج از وقت مدرسه دانش آموزان در کلاسهای قرآنی و تقویتی تحصیلی، آموزش تحصیلی و روانشناسی توسط مربیان قرآنی و مشاوران روانشناس شرکت و مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه تمامی دانش آموزان این مجتمع تحت حمایت‌های مادی و معنوی قرار دارند، گفت: هر ساله از محل کمک‌های اهدایی به این مجموعه کمک‌های مالی و سبد غذایی در اختیار خانواده این دانش آموزان که از اقشار نیازمندند، اختصاص می‌یابد.

شریعت زاده با بیان اینکه مخارج هزینه زندگی و تحصیل مددجویان و هزینه‌های این مجموعه از محل در آمد موقوفات مجتمع تأمین می‌شود که در همین راستا بخشی از هزینه‌ها نیز توسط کمک‌های خیران تأمین می‌شود.

مدیر پرورشگاه دیلمقانی کرمان گفت: در سال گذشته با حمایت‌های خیران نیکوکار و ایرانیان مقیم آمریکا، بیش از چهار میلیارد ریال کمک نقدی به کودکان پرورش یافته در کانون دیلمقانی اختصاص یافت.

مرحوم احمد یزدانپناه معروف به دیلمقانی از واقفان بزرگ استان است که در سال ۱۳۲۳ در جاده زرند به قتل رسید.

وی مجتمع فرهنگی و تربیتی دیلمقانی را واقع در خیابان شهدا برای نگهداری از کودکان یتیم و بی سرپرست وقف کرد، که منشأ آثار بسیار مثبتی در جامعه شده است و هم اکنون کودکان بی سرپرست اعم از دختر و پسر در این مجتمع نگه داری می‌شوند که همه هزینه‌های جاری از قیبل غذا پوشاک و … از این مکان تأمین می‌شود.

کد خبر 4713319

منبع: مهر

کلیدواژه: علی جلالی خیران هفته دولت بوشهر ماه محرم قزوین شیراز ایلام گرگان شهرکرد استانداری سمنان خرم آباد اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه مشهد یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۹۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش فقر حرکتی دانش آموزان

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، آزمون استخدامی معلمان تربیت بدنی و پرورشی ۳۰ فروردین برگزار می شود تا از این طریق خلاء کمبود معلم ورزش برطرف شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شب‌های احیای تلویزیون برای ایرانیان مقیم خارج از کشور
  • مدیرکل بهزیستی به عید دیدنی بچه های ما رفت
  • ساخت مستند زندگی دانش‌آموزان و فرهنگیان شهید حادثه تروریستی کرمان
  • رشد ۴۲ درصدی همکاری ها با ایرانیان مقیم خارج
  • شما هم می توانید یک یتیم را سرپرستی کنید ؛ با هزینه اندک شما و همت والای "ماه"
  • افزایش صادرات دانش‌بنیان به ۱.۵ میلیارد دلار/رشد ۴۲ درصدی همکاری‌ها با ایرانیان مقیم خارج
  • ایرانیان مقیم پاکستان نوروز و نیمه ماه مبارک رمضان را جشن گرفتند
  • کاهش فقر حرکتی دانش آموزان
  • سازمان دانش‌آموزی، بستری برای حضور اجتماعی ومسئولیت‌پذیری دانش آموزان
  • هیچ دانش آموز کمیته امداد از خدمات پشتیبان تحصیلی بی نصیب نیست