Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@20:26:35 GMT

فاتح سمیرمی قله «تیبیلیسکو» تاجیکستان تجلیل شد

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۹۶۱۹

فاتح سمیرمی قله «تیبیلیسکو» تاجیکستان تجلیل شد

رییس اداره ورزش و جوانان سمیرم روز شنبه در آیین تقدیر این کوهنورد و امدادگر سمیرمی، اظهار داشت: 15 گروه کوهنوردی در این شهرستان فعالیت دارند.

سید محمدرضا فلسفی با اشاره به استعداد خوب این خطّه با وجود کوه ها و ارتفاعات متعدد و بویژه رشته کوه دنا خاطر نشان کرد: وجود همین طبیعت در تربیت و ترغیب استعدادها به سمت این رشته جذاب و پویا موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: حدود یکهزار و 500 نفر در جای جای سمیرم و بخش های مختلف آن در رشته کوهنوردی و کوهپیمایی فعالند و یک باشگاه کوهنوردی نیز مدت 2 سال است در این شهرستان فعالیت می کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمیرم همچنین به مصوبه 10 میلیارد ریالی احداث خانه کوهنوردی در روستای خفر اشاره کرد و گفت: ساخت این مجموعه نیز با توجه به گردشگری بودن منطقه و روستای خفر علاوه بر توسعه رفاهی و تجهیزاتی، جذب و سفر بیشتر کوهنوردان حرفه ای را به دنبال خواهد داشت.

فلسفی تاکید کرد: موفقیت ورزشکاران این شهرستان در رده های مختلف استانی، کشوری و جهانی نشانگر تلاش مربیان این شهرستان است که همیشه در کنار هنر جوی خود جوانمردانه برای موفقیت آنان می کوشند.

وی بیان کرد: مربیان شهرستان باید به پهلوان پروری در شهرستان توجه کنند و بدانند قدرت وسلامتی در کنار اخلاق پهلوانی سازنده است.

رییس اداره ورزش و جوانان سمیرم از مربیان خواست با توجه به وسعت شهرستان در صورت وجود امکانات در روستاها در این مناطق کلاس های خود را برگزار کنند تا نوجوانان و جوانان روستایی از این حق محروم نشوند.

 مجتبی سلطانی کارمند اورژانس، سرتیم امداد کوهستان جمعیت هلال احمر و مربی باشگاه کوهنوردی پوتک سمیرم، قله 6هزار و 141 متری تیبیلیسکو در کشور تاجیکستان به همراه  7 نفر ایرانی دیگر، هفته گذشته برای اولین بار این قله را به سرپرستی محمدحسن نجاریان، اولین ایرانی فاتح قله اورست فتح کردند.

شهرستان سمیرم با سه هزار و 600 ورزشکار سازمان یافته و 40 هیات ورزشی فعال، 150 روستا و آبادی و چهار بخش مرکزی، دناکوه، پادنا و وردشت در 160 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

7147/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کوه اورست ورزش دنا 2002 سمیرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۹۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اطلاعیه‌ای در خصوص تجدید انتخابات هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان به شرح ذیل صادر کرد؛

با توجه به اعلام رأی جلسه حکمیت دفتر امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان که در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱ برگزار گردید، ضمن بررسی همه جانبه این دفتر در خصوص انتخابات هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان شرقی، به استحضار عموم می‌رساند انتخابات این هیأت تجدید خواهد شد.

همچنین جهت تعیین وضعیت و ممانعت از بروز عقب افتادگی در هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان، سرپرست جدید این هیأت با هماهنگی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و اداره کل ورزش و جوانان استان انتخاب و اقدامات لازم جهت برگزاری مجدد انتخابات این هیأت در اسرع وقت انجام خواهد شد.

کد خبر 6081685

دیگر خبرها

  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • اتفاق باورنکردنی؛ چاقوکشی مربیان در کشتی نونهالان! + ویدیو
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم