Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملیات اجرایی پل بزرگ کابلی پل سفید به طول ۶۰۰ متر به ارزش ۱۲۰۰ میلیون ریال با حضور محمد اسلامی در جریان سفر وی به استان مازندران آغاز شد.

پل بزرگ کابلی پل‌سفید به طول ۶۰۰ متر در مجاورت پل قدیمی پل‌سفید و راه‌آهن شمال کشور طراحی شده‌است. این پل در راستای احداث باند دوم رودهن – قائم‌شهر- فیروزکوه و ۴۴ کیلومتری شهر قائم‌شهر قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با بهره‌برداری این پروژه ضمن حذف گره ترافیکی محدوده شهر پل‌سفید محور تهران- فیروزکوه- قائم‌شهر به صورت کامل ۴ خطه می‌شود.

این پل دارای ۲۰ دهانه است و طول کل پل‌های قابل دسترسی به ۲۷۵ متر می‌رسد. همچنین طول کل پل‌های اصلی ۳۲۵ متر است و شامل دو دهانه پل کابلی به طول ۲۰۰ متر می‌شوند. ارتفاع کلی پایه پایلون ۶۰ متر و سیستم سازه‌ای عرشه پل دال مجوف بتنی است.  

   

منبع:وزارت راه‌وشهرسازی

منبع: پارسینه

کلیدواژه: وزیر راه و شهرسازی قائم شهر فیروزکوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۹۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالگرد درگذشت دست‌نشان با حضور کادرفنی نساجی

به گزارش "ورزش سه"، امروز پنجشنبه، سی فروردین ماه سومین مراسم سالگرد درگذشت نادر دست نشان، پیشکسوت فوتبال ایران و نساجی مازندران در قائمشهر برگزار شد.

در این مراسم ساکت الهامی، سرمربی و مصطفی صداقت مربی نساجی مازندران که تیم‌شان را آماده بازی حساس با تراکتور می‌کنند، حضور داشتند.

دست‌نشان در ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ به علت بیماری کرونا در بیمارستان رازی قائم‌شهر درگذشت و در آرامگاه سید ملال قائم‌شهر به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ساخت زمین چمن مصنوعی در بروجرد
  • کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ۲ تقاطع غیرهمسطح در شرق شیراز
  • آغاز عملیات اجرایی بهسازی در ۹۲ روستای کبودرآهنگ
  • سالگرد درگذشت دست‌نشان با حضور کادرفنی نساجی
  • عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در ۲۰۰ هکتار اراضی سمنان آغاز شد
  • آغاز آماده سازی زمین های نهضت ملی مسکن در سمنان
  • عملیات اجرایی آماده سازی معابر نهضت ملی مسکن گرمسار آغاز شد
  • همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد
  • عملیات اجرایی سد و شبکه شرفشاه سومار طبق برنامه انجام شود
  • پرداخت ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی آغاز می‌شود