Web Analytics Made Easy - Statcounter

اباذری فینالیست شد.

طرفداری- صالح آباذری در مرحله نیمه نهایی پنجمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان ژاپن موفق شد با شکست گنج زاده به فینال این رقابت‌ها راه یابد.

به گزارش فارس، دومین روز از پنجمین مرحله رقابت های لیگ جهانی کاراته وان از صبح امروز به میزبانی ژاپن در حال پیگیری است. در ادامه مسابقات و در وزن 84+ کیلوگرم، صالح اباذری در دور اول به مصاف "تارک طاها محمد" از مصر  رفت و این دیدار با نتیجه 3-0 به سود نماینده کشورمان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مصر طلای نوجوانان جهان 2015 را در کارنامه خود دارد. در دور دوم این رقابت‌ها اباذری موفق شد نماینده الجزایر را با نتیجه 2-0 شکست دهد. در دور سوم این مسابقات صالح اباذری به مصاف "مهدی فیلالی" از فرانسه  رفت و در پایان این دیدار با نتیجه 1-1 به پایان رسید اما صالح اباذری با قانون سنشو برنده این دیدار بود.

صالح اباذری و سجاد گنج زاده در نیمه نهایی پنجمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود آباذری به پایان رسید و صالح راهی فینال این رقابت‌ها شد. فینال این رقابت‌ها فردا(یک شنبه) برگزار خواهد شد. اباذری برای کسب مدال طلا فردا به مصاف «هورنه» آلمانی می رود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۹۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند

قرعه‌کشی رقابت‌های جام‌جهانی ووشو برگزار شد و نمایندگان کشورمان در ساندا و تالو حریفان خود را شناختند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، مراسم وزن‌کشی و قرعه‌کشی رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۴ و همچنین نشست فنی این پیکار‌ها صبح امروز (سه‌شنبه - ۴ اردیبهشت ماه) در شهر جیانگ‌یئن کشور چین برگزار شد و نمایندگان ساندا و تالوی کشورمان حریفان خود را شناختند.

بر این اساس در وزن ۶۵- کیلوگرم زنان، صدیقه دریایی در نخستین دیدار خود به مصاف دوی مهارابام از هند می‌رود. وی در صورت برتری در این دیدار باید با برنده دیدار نمایندگان ترکیه و نپال پیکار کند.

سهیلا منصوریان در وزن ۶۰- کیلوگرم به مصاف ژی‌چین لی از چین می‌رود. در وزن ۷۵- کیلوگرم نیز شهربانو منصوریان به مصاف رانی موندال از بنگلادش می‌رود و در صورت پیروزی به مصاف برنده رقابت چین و هند برود.

در بخش مردان و در وزن ۷۰- کیلوگرم، محسن محمدسیفی در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شد. وی باید در مرحله دوم با برنده نپال و هنگ‌کنگ دیدار کند.

در وزن ۷۵- کیلوگرم، سهیل موسوی با دارنده مدال نقره جهان سعد بوجکا از مراکش پیکار می‌کند و در صورت برتری به مصاف نماینده ترکیه خواهد رفت.

علی خورشیدی در وزن ۸۰- با المهدی سعیدی از مراکش دیدار می‌کند و در صورت پیروزی به مصاف برنده رقابت نپال و سنگال خواهد رفت. در وزن ۸۵- کیلوگرم، محمدرضا ریگی با قاسم رابی از اردن دیدار می‌کند.

در وزن ۹۰- کیلوگرم، سید معین تقوی با یحیی عمر از اردن پیکار می‌کند. وی در صورت برتری باید با برنده دیدار ترکیه و نپال رقابت کند.

همچنین در تالو مردان نیز شاهین بنی‌طالبی، حسین قبله‌نما، مصطفی حسن‌زاده و در بخش زنان زهرا کیانی، هلیا اسدیان و زهرا جلیلی نمایندگان کشورمان در این بخش هستند.

۳۸ کشور در این رویداد حضور دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند