Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@21:46:11 GMT

بیش از ۱۰ میلیون نفر از کمپین بلندپروازی بازدید کردند

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۹۹۵۶

بیش از ۱۰ میلیون نفر از کمپین بلندپروازی بازدید کردند

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، مراسم اختتامیه دومین دوره از کمپین بلندپروازی که از اوایل مردادماه سال جاری توسط شرکت تبلیغات و بازاریابی برندیست برگزار شده بود، عصر روز سه شنبه ۱۲ شهریورماه با حضور مدیران ارشد لوفت‌هانزا، علی بابا، شرکت تبلیغات و بازاریابی برندیست، اصحاب رسانه، اینفلوئنسرها و… در محل دفتر «روز اول علی بابا» برگزار و برندگان این کمپین پس از قرعه‌کشی مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کمپین که با هدف زنده‌کردن حس تغییر در زندگی و شکستن مرزها و محدودیت‌ها برای دستیابی به خواسته و رؤیاها برگزار شد، مورد توجه طیف وسیعی از مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.

شرکت‌کنندگان در این کمپین عکس‌های خود را با بال در پیج اینستاگرام خود با هشتک #بلندپروازی به‌اشتراک گذاشتند و علی‌بابا تیکت و لوفت‌هانزا را تگ کردند و در نهایت ۳ نفر از شرکت‌کنندگان در کمپین به عنوان برنده انتخاب و بلیط رفت و برگشت به مقصد اروپایی مورد نظرشان را دریافت کردند.

شاهر مراد مدیر شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا با اشاره به برگزاری باشکوه مرحله دوم کمپین بلندپروازی در مراسم اختتامیه گفت: «طی سال‌هایی که در ایران حضور داشتم، این نخستین مرتبه‌ای است که شاهد برگزاری رویدادی با چنین موضوع جذاب و استقبال گسترده‌ای بودم و به همین دلیل از شرکت تبلیغات و بازاریابی برندیست به عنوان مجری این کمپین تشکر می‌کنم.» وی اظهار امیدواری کرد که در آینده شاهد برگزاری بیشتر این رویدادها با چنین سطح کیفی در ایران باشد.

مسعود طباطبایی، مدیر عامل شرکت علی بابا، رتبه یک فروش بلیط سفر نیز با تاکید بر این موضوع که در فضای این روزهای جامعه، ایجاد حس شادی و تلاش برای تحقق رویاها در جوانان موضوع مهمی است گفت: «خوشحالیم که هدف این کمپین محقق شده است و آمار حضور شرکت‌کنندگان در کمپین بلندپروازی، موید این موضوع که هدف ما برای زنده کردن حس تغییر در زندگی و شکستن مرزها و محدودیت‌ها محقق شده است.»

توحید علی اشرفی، مدیر عامل شرکت تبلیغات و بازاریابی برندیست، برگزار کننده کمپین بلندپروازی که سابقه برگزاری موفق کمپین‌های بسیاری را دارد نیز گفت: «مایه خوشحالی است که بیشترین شرکت‌کنندگان در این کمپین خانم‌ها بودند و جا دارد به خانم‌های جامعه بابت چنین روحیه‌ای تبریک بگوییم.»

وی افزود: «مرحله نخست کمپین بلندپروازی که تابستان سال گذشته برگزار شد، مورد استقبال مخاطبان بسیاری از اینفلوئنسرها، سلبریتی‌ها و… قرار گرفت و در مرحله دوم برگزاری کمپین، شاهد بازدید ۱۰ میلیون نفر از کمپین و ثبت یک هزار هشتک در عرض یک ماه بودیم که این موضوع نشان دهنده برگزاری موفق کمپین بلندپروازی است. وی همچنین اعلام کرد که طی یک ماه برگزاری مرحله دوم کمپین بلندپروازی، بیش از ۵۰۰ هزار لایک و بیست هزار کامنت برای هشتک بلندپروازی علی بابا ثبت شده است.

در ادامه مراسم، قرعه‌کشی انجام و ۳ نفر به عنوان برند انتخاب و بلیط رفت و برگشت به مقصد اروپایی منتخب را دریافت کردند.

شرکت تبلیغات و بازاریابی برندیست به عنوان برگزارکننده این کمپین، سابقه برگزاری رویداد و کمپین‌های بسیاری برای برندهای خارجی و داخلی را دارد که لوفت‌هانزا، علی بابا، جاباما و… برخی از مشتریان مطرح آن هستند.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4712967

منبع: مهر

کلیدواژه: علی بابا علی اشرفی شبکه های اجتماعی خرید و فروش قیمت دلار بانک رفاه کارگران صنعت خودروسازی کسب و کار بانک مرکزی ایران ماه محرم بانک پاسارگاد قیمت یورو گروه خودروسازی سایپا قیمت طلا قیمت کالاها ساختمان سازی نظام بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۹۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر سروش رفیعی، میهمان ویژه تمرین پرسپولیس؛ روزمو ساختی بابا! + عکس

تمرین روز دوشنبه پرسپولیس یک میهمان ویژه داشت.

طرفداری | یارا، دختر سروش رفیعی در استادیوم کاظمی حضور پیدا کرد.

دختر سروش در محل تمرین پرسپولیس مورد توجه و استقبال اعضای تیم قرار گرفت و سوژه خوبی برای عکاس پرسپولیس شد.

تصاویر دختر سروش با پیراهن پرسپولیس در فضای مجازی مورد توجه هواداران این تیم قرار گرفته است. سروش نیز در اینستاگرامش نوشت:

چه تمرینی، چه مهمونی. روزمو ساختی عمر بابا.

دختر سروش رفیعی

 

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • دوره آشنایی با اصول و مبانی بازاریابی و فروش در حمل و نقل دریایی
  • دختر سروش رفیعی، میهمان ویژه تمرین پرسپولیس؛ روزمو ساختی بابا! + عکس
  • تاثیر دیجیتال مارکتینگ بر اقتصاد کسب و کارها
  • عرضه بهترین صنایع دستی خراسان جنوبی در نمایشگاه چین
  • چگونگی رفتار با کودک ۳ تا ۴ ساله
  • پیشنهاد برگزاری جشنواره گل های داوودی در کاخ مروارید
  • چگونگی رفتار با کودک 3 تا 4 ساله
  • کودکان مسلمان بریتانیایی 132 هزار دلار برای کمک به خانواده‌های فلسطینی و یمنی جمع‌آوری کردند
  • سکانس‌هایی از فیلم بابا سیبیلو
  • معرفی کمپین سفر خوشبو از برند آمبرلا