Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی جمالی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استان کرمانشاه در جریان سیل امسال عملکرد موفقی در اقدامات پیشگیرانه داشت که باعث شد خسارات کمی داشته باشد.

وی افزود: بررسی بازسازی سیل زده استان نیز در دستور کار قرار گرفت که در بحث بازسازی مناطق سیل زده برابر زمانبندی اعلام شده اقدام لازم صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور بیان داشت: ۱۶۴ هزار واحد سیل زده در حال تعمیر و بازسازی است که تعمیری ها به به طور کامل پایان یافته و بازسازی‌ها نیز تا پایان سال اتمام می‌رسد.

این مسئول عنوان کرد: بازسازی مناطق زلزله زده با مشارکت مردم انجام گرفته و یک کار جمعی بود که به خوبی انجام شده است و به ویژه در بخش روستایی موجب مهاجرت معکوس مردم به روستاها شده است.

جمالی نژاد تصریح کرد: ما به دنبال این هستیم که هیچ خانواده‌ای در کانکس زندگی نکند و بنیاد مسکن برای مستاجرین نیز از تمام گزینه‌های حمایتی دولت استفاده خواهد کرد.

وی از تخصیص اعتبار لازم برای روستاهایی که طرح هادی در آنها انجام شده و در اثر سیل یا زلزله تخریب شده است، خبر داد و عنوان کرد: اعتباری هم به صورت مجزا در اختیار دهیاری‌ها قرارمی گیرد تا در جهت بازسازی زیرساخت‌های روستاهای نیازمند هزینه شود.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور تصریح کرد: بازگشایی مرز خسروی از دیگر موضوعات سفر ما به استان کرمانشاه بود که می‌تواند هم در بحث مبادلات تجاری وهم اعزام زائرین عتبات عالیات به ویژه در اربعین بسیار مفید باشد.

 

کد خبر 4713350

منبع: مهر

کلیدواژه: مناطق سیل زده کشور مهدی جمالی نژاد اربعین هفته دولت بوشهر ماه محرم قزوین شیراز ایلام گرگان شهرکرد استانداری سمنان خرم آباد خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی مشهد یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۰۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۱۸ هزار تن آرد در مناطق روستایی کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، صفایی با اشاره به اینکه توزیع به موقع اقلام اساسی مورد نیاز روستاییان از فعالیت های شبکه مردمی تعاون روستایی استان است گفت: آرد یکی از این اقلام اساسی است که از طریق  شبکه گسترده تعاونی های روستایی در دورترین نقاط استان توزیع می شود.
وی افزود: توزیع آرد از طریق  شبکه تعاونی ها موجب می شود از توزیع خارج از چرخه آن جلوگیری می کند.

دیگر خبرها

  • پایان راه اسطوره؛ توماس مولر با اتمام قراردادش از فوتبال خداحافظی می‌کند؟
  • نقشه حریم گسل های تمامی شهرها تا پایان امسال به اتمام می رسد
  • بازسازی یک فروند شناور جستجو و نجات در بندر شهید رجایی
  • سرمربی پرسپولیس این بازیکن را برای فصل بعد می‌خواهد
  • درخواست اوسمار از درویش؛ قرارداد با یاغی فراموش نشود!
  • اتمام ساخت بزرگراه زابل زاهدان تا پایان سال ۱۴۰۳
  • توزیع بیش از ۱۸ هزار تن آرد در مناطق روستایی کرمانشاه
  • اتمام ساخت بزرگراه زابل -زاهدان تا پایان امسال
  • اتمام ساخت بزرگراه زابل _ زاهدان تا پایان ۱۴۰۳
  • اتمام ساخت بزرگراه زابل -زاهدان تا پایان سال ۱۴۰۳