Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنران و کارشناس مذهبی گفت: ۱۸ هزار نامه برای امام حسین(ع) نوشتند، اما ۷۲ نفر طیب بودند. تاوقتی امام نیامده است خیلی‌ها اورا می‌خواهند، اما امام که می‌خواهد بیاید باید غربال شوند تا پای رکاب، ولی بمانند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بخشی از سخنان حجت الاسلام هادی پور در شب ششم محرم در هیات «حسین جان» قزوین از نطرتاتن میگذرد:    - خدای متعال در قرآن یکی از اسرار بلای اهل ولا را اینگونه معرفی می‌کند که خدا اینگونه نیست که بخواهد مومنین را به همین حالی که هستند رها کند بلکه امتحان و غربال می‌کند تا خبیث از طیب جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
۱۸ هزار نامه برای امام حسین نوشتند، اما ۷۲ نفر طیب بودند. تاوقتی امام نیامده است خیلی‌ها اورا می‌خواهند، اما امام که می‌خواهد بیاید باید غربال شوند تا پای رکاب، ولی بمانند.   - شب عاشوراهم ۱۰۰۰ نفر بودند، اما لیاقت شهادت پای رکاب امام حسین علیه السلام را نداشتند و رفتند. اگر خودت را تمیز و پاک نکنی مانند کسی می‌شوی که ظهرعاشورا امام را رها کرد و رفت. آخرالزمان سخت‌ترین فتنه هارادارد. عده‌ای در اول انقلاب، انقلابی دو آتیشه بودند، اما در فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ و قبل و بعد این ایام خیلی‌ها ریزش کردند. شبهات و حوادث تا قبل از ظهور امام عصر عج الله همه مارا غربال می‌کند.   - معرفت لازم است، ولی کافی نیست. دعای غریق توصیه امام صادق علیه السلام برای زمان غیبت است تا مغرور نشویم و غرق گردیم. (یا الله یارحمن یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک).   - براسلام ناب ثابت قدم شویم نه اسلام آمریکایی و انگلیسی؛ همین امروز عده‌ای در مجلس امام حسین پای منبر انگلیسی نشسته اند، منبری که تفرقه بین شیعه و سنی می‌اندازد.
- سال گذشته در پارلمان انگلیس مطرح شد که مراسم شیرخوارگان حسینی ترویج خشونت است و ممنوع شود. آنوقت درهمین انگلیس طرفداران شیرازی‌ها راحت قمه می‌زنند که انگار ترویج خشونت نیست.
- قمه زنی باب میل انگلیس برای ترویج شیعه است. درایام محرم هم چندین شبکه ماهواره‌ای ترویج این کار را می‌کنند. واقعا طور دیگری نمی‌شود عزاداری کرد؟ کمی عقل و بصیرت برای تشخیص این امر که تفکر قمه زنی باب میل کیست کافی است.
- مخلوط شدن حق و باطل قاعده فتنه است. قرآن معیار تشخیص حق و باطل است. آیه آخر سوره فتح در فتنه‌های آخرالزمان راهگشاست که ویژگی‌هایی را برای یاران پیامبر اکرم و کسانی که تاروز قیامت با حق هستند بر می‌شمرد و اولین آن‌ها اشداء علی الکفار رحماء بینهم است. اگر کسی دلش برای کفار رفت، دستش با آن‌ها در یک کاسه بود و سبک زندگی کفارگونه داشت دیگر یارحقیقی پیامبر و امام حسین (ع) نیست.   - یک حق داریم یک باطل، وسط نداریم؛ اگر باحسین بودی اهل نجاتی اگر نبودی بدبخت می‌شوی. شهید گلستانه می‌گوید وقتی حسین وسط میدان است چه بر سر سفره شراب باشی چه بر سجاده نماز فرقی نمی‌کند، باید پای رکاب آقایت باشی.   - امروز در دنیا کسانی که می‌گویند سینه زنی کافی نیست باید قمه بزنی، چه رابطه‌ای با کفار دارند؟ قمه زن‌ها هنگامی که می‌خواستند حرم حضرت زینب (س) را خراب کنند کجا بودند؟ موقعی که داعشی‌ها سر می‌بریدند کجا بودند؟ وقتی نقشه لانه زنبور توسط سرویس‌های جاسوسی آمریکا، انگلیس و اسرائیل کشیده شد که از مسلمان‌های افراطی یعنی وهابی‌ها علیه خود مسلمانان استفاده کنند کجای داستان بودند؟ چه کسی جلوی داعش را گرفت تا به همدان و کرمانشاه نیایند؟ قمه زن ها؟

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هادی پور شب ششم محرم امام حسین قمه زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۰۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست دوباره زمین در شهر یزد + فیلم

بارندگی‌های اخیر در استان و شهر یزد سبب جاری شدن سیلاب و فرونشست خیابان‌های شهر یزد و فرونشست دوباره در خیابان ایرانشهر و بخشی از محوطه بیمارستان تأمین اجتماعی شهرستان تفت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، در ادامه بارش‌های رگباری که از روز گذشته آغاز شده است و تا فردا ادامه دارد، تاکنون شاهد خسارت‌هایی به زیرساخت‌های جاده‌ای و حمل‌ونقلی در استان بوده‌ایم.

این بارش‌ها تاکنون سبب فرونشست‌های متعدد در استان از جمله شهر یزد در زیرگذر امام حسین (ع)، فرونشست دوباره در خیابان ایرانشهر یزد و بخشی از محوطه بیمارستان تأمین اجتماعی شهرستان تفت شده است.

علیرضا نقوی، مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد در خصوص مرمت فرونشست در مناطق شهر یزد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در یزد اظهار کرد: پس از انجام بررسی‌های اولیه از فرونشست میدان امام حسین (ع) یک مسیر متروکه فاضلاب در این قسمت کشف شد.

وی با اشاره به اینکه مرمت و اصلاح فرونشست از ساعات اولیه بامداد روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز شده است ادامه داد: زیرگذر امام حسین (ع) یکی از کریدورهای اصلی شهر یزد است و ورودی شهید باهنر به بلوار دانشجو محسوب می‌شود.

مدیر منطقه بافت تاریخی شهر یزد خاطرنشان کرد: مرمت فرونشست زیرگذر امام حسین در شب گذشته که بر اثر بارندگی ایجاد شده بود، با همکاری شرکت آب و فاضلاب و پلیس راهور و تلاش نیروهای منطقه تاریخی شهر، مرمت و اصلاح شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.‌

کد خبر 747485

دیگر خبرها

  • چرایی برابری فضیلت زیارت عبدالعظیم(ع) و امام حسین(ع)
  • «فاطمه» اسم رمز صبوری در غزه؛ وقتی مقاومت شیعه و سنی را همدل کرد
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع)
  • فرونشست دوباره زمین در شهر یزد + فیلم
  • حضرت عبدالعظیم (ع) پرچمدار جهاد تبیین بود
  • علل انتخاب حضرت عبد العظیم حسنی (ع) برای وکالت در ری
  • حمله اسنوکر باز انگلیسی به وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • حمله اسنوکر باز انگلیسی به حسین وفایی؛ این زمین مقدس است، برو و هرگز برنگرد!
  • حمله اسنوکر باز انگلیسی به حسین وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!