Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوتان باشگاه ملوان و مدیران شهرستان انزلی برای واگذار باشگاه به مازیار زارع و پژمان نوری جلسه‌ای برگزار شد. ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، چند روز پیش بود که پژمان نوری و مازیار زارع با ارسال نامه‌ای به مدیران شهرستان انزلی و استان گیلان، درخواست کردند که باشگاه به آنها واگذار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظهر امروز (شنبه) نشستی میان مدیران شهرستان انزلی از جمله اعضای شورای تأمین و رئیس شورای شهر انزلی با حضور خسته‌بند عضو هیئت مدیره باشگاه ملوان و بهمن صالح‌نیا و پژمان نوری، دو پیشکسوت این باشگاه برگزار شد.

دیدار احمدزاده و پژمان نوری با امام جمعه انزلی

در این نشست با واگذاری باشگاه به زارع و نوری موافقت ضمنی شد، اما کارهای نهایی این موضوع به جلسات بعدی موکول شد. یکی از موارد اختلافی در این جلسه این بود که گفته شد پرداخت بدهی‌ها باید بر عهده مالکان جدید باشگاه باشد که توافقی در این زمینه صورت نگرفت.

مالکیت باشگاه ملوان اکنون در اختیار محسن میرآبی قرار دارد و مشخص نیست مسئولان انزلی، چه تدابیری برای راضی کردن میرآبی برای واگذاری باشگاه ملوان اندیشیده‌اند.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ دسته اول ملوان بندرانزلی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ دسته اول ملوان بندرانزلی لیگ دسته اول ملوان بندرانزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۰۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت فیبر نوری در ۲۰۰ شهر کشور به اتمام رسید

زارع‌پور  در جلسه شورای اداری شهرستان میامی گفت: در مسیر توسعه کشور، مساله روایت درست و جهاد تبیین بسیار مهم است.

وی بیان کرد: حجم کار با توجه به مشکلات از گذشته تاکنون بسیار زیاد است، اما اقدامات دولت سیزدهم در ۳۰ ماه گذشته با دولت‌های قبل قابل قیاس نیست.

وی خاطرنشان کرد: در پیش از دولت سیزدهم ۱۳ روستای استان سمنان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل بودند، اما اکنون این تعداد به ۳۹ روستا رسیده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: زمانی که منابع مالی محدود است نباید انتظار داشت که همه مشکلات حل شود.

زارع‌پور ادامه داد: سفر دور دوم رئیس جمهور به منظور اتمام پروژه‌های نیمه تمام بود و در دور دوم پروژه‌های جدید کلنگ زنی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه فیبر نوری در ۴۵۰ شهر/ سرعت اینترنت افزایش می‌یابد
  • زارع‌پور: امسال ماهواره‌های سنگین‌تر با برد بیشتر پرتاب می‌شود
  • نهضت فیبر نوری در ۲۰۰ شهر کشور به اتمام رسید
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • از نام «باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال ایران» فقط «استقلال» می ماند (+ عکس)
  • نام رسمی باشگاه استقلال تغییر کرد + سند
  • سناریوی جدیدبرای واگذاری استقلال و پرسپولیس/امروز؛جلسه نهایی
  • نام رسمی باشگاه استقلال تغییر کرد + عکس | واگذاری تنها به یک شرط و با حذف یک پسوند
  • اطلاعیه فرابورس برای واگذاری استقلال و پرسپولیس