Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ برگزاری چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان زنجان به ریاست شفیعی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان ، با موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی جوانان و با حضور دستگاههای عضو ستاد در محل سالن جلسات کوثر فرمانداری برگزار گردید. در این جلسه واسعی دبیر ستاد و منافی رئیس اداره بهزیستی و همچنین دبیر سمن شادینه زیست به ارائه برنامه ها و عملکرد در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان زنجان پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سومین جلسه شورای ورزشی نیز همزمان در محل فرمانداری زنجان و به ریاسیت شفیعی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار برگزار گردید . در این جلسه هیات های ورزشی کاراته ، تکواندو و ووشو به ارائه گزارش عملکرد خوذ درسال 97 پرداختند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ستاد ساماندهی امور جوانان چهارمین جلسه فرمانداری شهرستان زنجان معاون سیاسی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۰۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در جلسه‌ای باحضور فاطمه کارگران بافقی سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و محمد باقر پارسائیان عضو شورای اسلامی شهر یزد و سایر دستگاه‌های دارای ماموریت پیرامون مسائل و مشکلات محلات حاشینه نشین شهر یزد در محل شورای اسلامی شهر یزد برگزار شد.
 
در این جلسه ابتدا مسائل و مشکلات توسط مردم محله ارائه و پیشنهاد‌هایی مطرح و همچنین سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری افزود: سازمان‌ها با همکاری بیشتر درمنطقه حضور داشته باشند و مردم محلی نیز با شناسایی ظرفیت‌های داخل محله مشکلات محله را احصا و به مسئولین منتقل نمایند.

دیگر خبرها

  • جلسه برنامه ریزی بزرگداشت روز شوراها در مهاباد
  • اجرای ۳ پروژه پیشران در حوزه فناوری های نرم
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • جلسه هماهنگی دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت با ستاد‌های استانی برگزار شد
  • تعیین نماینده‌ای ویژه برای ساماندهی نیرو‌های کار خارجی
  • پرداخت ۳۶ هزار و ۷۳ میلیارد ریال وام ازدواج در همدان
  • ۹۵ درصد مزارهای شهدا در زنجان ساماندهی شد
  • میزبانی تهران از دهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان
  • برگزاری تور ماه عسل «وصال شیرین» استان قم در مشهد مقدس