Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری روز شنبه در حاشیه آئین تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به انتشار استوری توسط مهدی صدرالساداتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام افزود: وقتی استوری می‌کنند یعنی موبایل همراه دارند، کدام بازداشتی است که موبایل در اختیار دارد؟

وی ادامه داد: جای استوری گذاشتن، تماس بگیرند و وضعیت خود را اعلام کنند؛ اگر بازداشت شده اند بگویند که آن‌ها را گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: در زمانی که خبر‌هایی از مفقود شدن آن‌ها در فضای رسانه‌ای منتشر شد، رد آن‌ها را داریم که در روستای فردوی قم بودند و حتی اینکه در مسیر نیز زغال و قلیان خریده اند، نیز مشخص است.

ذوالنوری ادامه داد: در استوری منتشر شده، تصویری از تابلوی پنج کیلومتری کیاسر را نشان می‌دهد و این کار آنان برای این است که بگویند قم نبوده اند، ولی آن‌ها در روستای فردوی قم بودند.

گفتنی است برخی از فعالان فضای مجازی در کانال‌های خود با طرح این موضوع نوشته‌اند: سید مهدی و سید روح‌الله و سید رضا ‎صدرالساداتی و مجتبی پرگر ساعت ۲ و نیم بامداد چهارشنبه ۱۳ شهریور از قم خارج‌شده‌اند که از فرودگاه مهرآباد به بندرعباس بروند، اما هیچ اطلاعی از آنان در دست نیست و تلفن همراهشان نیز خاموش است.

در همین زمینه دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری نیز با صدور اطلاعیه‌ای روز پنجشنبه ۱۴ شهریور آورده است: موضوع ناپدیدشدن حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید روح‌الله صدرالساداتی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری درحال پیگیری است.

مهدی صدرالساداتی یکی از کسانی که گفته می‌شود مفقود شده است، پس از ۷۲ ساعت، جمعه‌شب در ساعت ۲۳:۱۹ دقیقه در صفحه اینستاگرام خود تصویری از تابلوی سبز بزرگراه‌ها منتشر کرد که نشان می‌دهد در ۵ کیلومتری کیاسر در استان مازندران است. صدرالساداتی ذیل این عکس نوشته "نه در قم هستیم و نه در اختفای اختیاری". منبع: ایرنا برچسب ها: رویداد24 ، گم شدن برادران صدرالساداتی ، صدرالساداتی ، مجتبی ذوالنوری ، مهدی صدرالساداتی ، مجلس خبرگان ، روح الله صدرالساداتی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 صدرالساداتی مجتبی ذوالنوری مهدی صدرالساداتی مجلس خبرگان روح الله صدرالساداتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۰۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشار زیبای داله‌لان نور‌آباد+فیلم

در ۵۴ کیلومتری نورآباد به سمت جنوب غربی و مهراب‌کوه قرار دارد مسیر دسترسی ان از روستای گردکانه در کوهپایه این کوه قرار دارد. اغلب کوه‌نوردان این مسیر را انتخاب میکنند. لازم است ذکر شود، بعد از عبور از روستای گردکانه منطقه، کوهستانی و دارای پرتگاهای عمیق است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • هلندی‌ها به دنبال ملی پوش استقلالی/ مهدی قایدی در مسیر جهانبخش؟
  • آبشار زیبای داله‌لان نور‌آباد+فیلم
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری
  • استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس
  • (ویدیو) اعتراف عجیب ذوالنوری؛ نفهمیدیم به چه چیزی در مجلس رای می‌دهیم!
  • استوری مهدی کوشکی برای ترانه علیدوستی جنجالی شد
  • قیمت برق استرالیا در آینده رکوردی تاریخی خواهد زد
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال (+فیلم)
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال