Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-16@10:30:55 GMT

بازی و سرگرمی؛ تریلر جدید FIFA 20 با حضور ریو فردیناند و کاکا

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۰۶۵۰

‍‍‍‍‍‍

در تریلر جدید شاهد رونمایی از اورال تعدادی از بازیکنان هستیم.

دانلود (13.1MB).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۰۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه آماده جشن قهرمانی: اسطوره لورکوزن شوید!

به گزارش "ورزش سه"، لورکوزن به رنگ‌های مشکی و قرمز درآمده است. سرود قهرمانی انتخاب شده است. نام خیابان بیسمارک استراسه از همین حالا به خیابان ژابی آلونسو تغییر داده شده است. همه چیز آماده است تا قهرمانی بایر مسجل شود و فقط یک پیروزی مانده است. 

افراد سرشناس بسیاری امروز در ورزشگاه حضور خواهند داشت. رودی فولر، مدیر ورزشی تیم ملی آلمان، که یک روز پس از جشن تولد 64 سالگی می‌تواند بهترین هدیه را بگیرد. پیتر بوش که سرمربی سابق لورکوزن است هم اعلام کرده که در این بازی حضور خواهد داشت. 

برند نوئندورف، رئیس فدراسیون فوتبال آلمان، به همراه مارک لنس که مدیر کل این فدراسیون است قرار است از نزدیک این بازی را تماشا کنند. رینر کالموند، اسطوره این باشگاه، هم از مونیخ به این شهر پرواز خواهد کرد تا بتواند شاهد جشن قهرمانی باشد. 

کالموند در گفت‌وگو با بیلد درباره شرایط لورکوزن و آلونسو اظهار داشت: «این روزی است که شما می‌توانید در آن به اسطوره باشگاه بایرلورکوزن تبدیل شود! آنها واقعا لیاقتش را دارند. من باور دارم که برابر برمن به پیروزی خواهند رسید.»

این مربی پیش از این موفق شده بود لورکوزن را به قهرمانی در اروپا برساند. این تیم در سال 1988 قهرمان جام یوفا شد و در سال 1993 هم جام حذفی را به دست آورد که بدون حضور او روی نیمکت این تیم هرگز ممکن نبود. تنها جامی که در به دست آوردنش ناکام ماند، قهرمانی بوندسلیگا بود و حالا این حسرت در آستانه تمام شدن است. 

کالموند در این باره گفت: «من از هر زمان دیگری عصبی‌تر هستم. ما واقعا نزدیکیم و من همیشه گفتم که دوست دارم که جام را در دستم بگیرم و بگویم که خوشحالم که بالاخره راه رسیدن به ما را پیدا کردی اما نمی‌خواهم قبل از بازی زیاد حرف بزنم. می‌توانیم پس از بازی و کسب نتیجه صحبت کنیم.»

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست
  • سلبریتی‌ها چه مهارت‌های جالبی دارند؟ | سرگرمی‌های خرد، ثروت‌هایی کلان
  • بدنسازی بیرانوند با دست گچ گرفته (عکس)
  • می‌فهمید با بایرن قرارداد دارم یعنی چه!
  • نشاط، سرگرمی و تفریح مدنظر مدیریت شهری اصفهان است
  • مقوله نشاط، سرگرمی و تفریح مدنظر مدیریت شهری اصفهان است
  • همه آماده جشن قهرمانی: اسطوره لورکوزن شوید!
  • ۱۶۷ میلیون بازدید تیزر فیلم «جوکر ۲» در ۲۴ ساعت
  • 167 میلیون بازدید تیزر فیلم «جوکر ۲» در ۲۴ ساعت ؛ از باربی جلو زد
  • دلیل طلاق این ستاره، هواداران را شوکه کرد