Web Analytics Made Easy - Statcounter

استادیوم "وُرسِرسی" در کلاگن­فورت به دلیل پروژه‌ای جدید از سوی "کلاوس لیتمن" هنرمند سوئیسی به جنگلی عظیم تبدیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ ورزشگاه های فوتبال مدت هاست که با سر و صدا و هیاهو عجین شده، اما یک تأسیسات هنری در اتریش به خاطر توجه به تغییرات آب و هوایی و جنگل زدایی این ایده را به تناسب ذهن خود تغییر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته cnn، استادیوم "وُرسِرسی" در کلاگن­فورت به دلیل پروژه ای جدید از سوی "کلاوس لیتمن" هنرمند سوئیسی به جنگلی عظیم تبدیل شده است.

در حال حاضر این جنگل عظیم که در نزدیکی دریاچه وُرسِرسی در ایالت کارینتینای جنوب اتریش واقع شده با حدود 300 درخت که برخی از آنها 6 تن وزن دارند، پوشیده شده است.

این جاذبه بی پایان طبیعت که الهام گرفته از نقاشی دیستوپیا اثر "مَکس پِیتنِر" هنرمند و معمار اتریشی با 30 سال قدمت است از 8 سپتامبر تا 27 اکتبر راه اندازی می شود.

گیاهان این جنگل، طیف متنوعی از گونه های درختی مانند؛ توسکا، صنوبر، بید سفید، ممرز، افرا و بلوط معمولی است.

کاشتن درخت در کنار صندلی های تماشاگران، زمین بتونی و نور افکن ها منظره ای بسیار زیبا را رقم زده است.

به گفته لیتمن، هدف این است که ادراک خود از طبیعت را به چالش بکشیم و آینده آن را درک کنیم و این مفهوم که ممکن است روزی طبیعت در فضاهای خاص یافت شود را به حالت نمادین نشان دهیم.

با توجه به معماری این سازه، جنگل برای ورود عموم آزاد است و تا اواخر اکتبر هر روز پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

لیتمن به تأسیسات مبتکرانه خود معروف و یکی از جدیدترین آنها Jardin des Planètes در بازل سوئیس است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۰۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم ایلان ماسک برای ایجاد تغییرات انقلابی در تسلا

«ایلان ماسک»، مدیرعامل تسلا می‌گوید این شرکت هر چند وقت یک‌بار باید یک «بازنگری کامل سازمانی» انجام دهد. ماسک می‌گوید که این امر به تسلا امکان می‌دهد به سطح بعدی برسد. این اظهارات ماسک پس از اعلام خبر اخراج گسترده کارکنان تسلا بیان شده؛ به‌تازگی گزارشی درباره تعدیل نیروی بیش از ۱۰ درصد از کارکنان این شرکت منتشر شده بود.

براساس گزارش اینسایدر و پست ایلان ماسک در ایکس، مدیرعامل تسلا می‌گوید که غول خودرو‌های برقی باید هر نیم‌دهه یک‌بار بازنگری کامل سازمانی برای رسیدن به سطح بعدی انجام دهد. اظهارات ماسک پس از انتشار گزارشی مبنی بر اخراج دسته‌جمعی نیروی کار تسلا بیان می‌شود. این شرکت ظاهراً بیش از ۱۰ درصد از کارمندان خود را اخراج می‌کند. گفتنی است که تسلا بیش از ۱۴۰ هزار کارمند در سراسر جهان دارد.

سازماندهی مجدد کارکنان تسلا از نظر ایلان ماسک

ایلان ماسک می‌گوید که استخدام سریع کارکنان منجر به ایجاد موقعیت‌های شغلی تکراری و مازاد بر نیاز در برخی از زمینه‌ها شده است. همچنین دو مدیر قدیمی تسلا در این اخراج‌ها، کار خود را از دست داده‌اند. معاون ارشد مهندسی برق و نیرومحرکه و معاون سیاست عمومی و توسعه تجارت اعلام کردند که این شرکت را ترک می‌کنند. این دو نفر بیش از ده سال در این شرکت مشغول به کار بودند.

اخراج‌های کارکنان تسلا در زمان سخت و حساسی رخ می‌دهد چراکه این شرکت با کاهش فروش و افزایش رقابت با خودروسازان چینی مانند BYD دست‌وپنجه نرم می‌کند. پیش‌تر ماسک در تماسی به سرمایه‌گذاران گفته بود که شرکت‌های چینی رقابتی‌ترین شرکت‌های خودروسازی در جهان محسوب می‌شوند.

ماسک گفته است که اگر موانع تجاری ایجاد نشود، تسلا تقریباً از اکثر شرکت‌های خودروسازی در جهان جلو می‌زند.

منبع: دیجیاتو

tags # ایلان ماسک سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • تصمیم ایلان ماسک برای ایجاد تغییرات انقلابی در تسلا
  • قلع و قمع درختان معضل این روز‌های جنگل‌های روستای پای طوف جلیل + فیلم
  • ترکیب سپاهان در دربی با تغییرات قابل توجه!
  • پل طبیعت همرنگ پرچم ایران می‌شود
  • تولید روزانه ۹۰۰ تن پسماند شهری و خانگی در استان مرکزی
  • راز پویایی هنر انقلاب بارور شدن اندیشه انقلابی است
  • سامانه بارشی در راه خراسان جنوبی
  • ریشه‌های غنی تاریخی در حفط محیط زیست مورد توجه قرار گیرد
  • پل طبیعت قرمز می‌شود
  • پل طبیعت برای آگاهی بخشی درباره هموفیلی قرمز می‌شود