Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

 این مستند تک‌قسمتی که به تهیه‌کنندگی مهدی عرب در حال تولید است، با اشاره به گذشت بیش از یک سال از خروج آمریکا از برجام و همچنین تلاش‌های مکرر این کشور برای اعمال حداکثری تحریم ‌های ضدایرانی به بحث در مورد استفاده آمریکا از تمام گزینه‌های خود برای اعمال فشار بر ایران و تغییر رفتار آن و عدم تاثیر مضاعف آن بر تحریم‌های قبلی می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی شبکه پرس تی‌وی، این برنامه همچنین به نقد و واکاوی ادبیات علمی موجود پیرامون نقش تحریم به ‌عنوان یک ابزار سیاست خارجی ایالات متحده آمریکا که ضمن زیر سؤال بردن موفقیت به ‌کارگیری این ابزار در موارد متعدد، فرضیه «خوگیری اقتصادهای هدف در فرایند اعمال تحریم» و بی‌اثر شدن تحریم‌ها را مطرح می‌کنند، پرداخته و شرایط اقتصاد ایران را که با وجود تحریم‌ها، نه تنها مقاوم است بلکه فرایند رشد را هم دنبال می ‌کند، مورد بحث و گفت و گو قرار می دهد.

این مستند به‌زودی از شبکه پرس تی‌وی پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پرس تی وی تحریم های آمریکا علیه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۱۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه اروپا تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال می‌کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اروپا امروز دوشنبه از تصمیم این بلوک برای گسترش تحریم‌های پهپادی علیه ایران خبر داد.

بورل امروز دوشنبه گفت که وزیران خارجه اتحادیه اروپا به توافقی برای گسترش تحریم‌های حوزه دفاعی علیه ایران دست یافتند.

گروهی متشکل از ۹ کشور از جمله آلمان، فرانسه، هلند و لیتوانی ماه فوریه خواستار گسترش تحریم‌های موجود علیه صنایع پهپادی و موشکی ایران شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران
  • آمریکا تحریم‌های مرتبط با ایران اعمال کرد
  • اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران
  • بایدن اثر تحریم های ضد ایرانی را خنثی می‌کند
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • تأکید قاطع «مادورو» بر مخالفت با قیمومیت آمریکا و تحریم‌های جدید
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اروپا برای اعمال تحریم‌ جدید علیه ایران
  • اتحادیه اروپا تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال می‌کند
  • تصمیم ضدایرانی اتحادیه اروپا برای خشنودی صهیونیست‌ها
  • بنیامین نتانیاهو: با تحریم گردان اسرائیلی مقابله می‌کنیم