Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-28@10:32:16 GMT

تغییر هیات مدیره بانک‌های ادغامی

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۱۲۴۹

تغییر هیات مدیره بانک‌های ادغامی

رویداد۲۴ محمدکاظم چقازردی، با بیان اینکه فرآیند ادغام در چارچوب یک برنامه و مدل انجام می‌شود و مراحلی دارد که باید در قالب منظمی پیش برودف اظهار کرد: در اصلی‌ترین مرحله، انتقال سهام این بانک‌ها به بانک سپه بوده که بانک از نظر مالکیتی و مدیریتی بتواند وظایف خود را در این بانک‌ها انجام دهد.

وی افزود: با انتقال این سهام، عملا بانک سپه از نظر مالکیتی، مالک بخش عمده‌ای از این بانک‌هاست و بخش اعظم سهام این بانک‌ها از طریق بورس به بانک سپه منتقل شده که به طور در این پنج بانک حدود ۷۰ درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه اکنون از نظر مالکیتی می‌توانیم در این بانک‌ها اعمال مدیریت کنیم، گفت: گام بعدی ما این است که بتوانیم مجمع عادی فوق‌العاده انتخاب هیات مدیره این بانک‌ها را داشته باشیم و به اقتضای شرایط، تغییراتی در هیات مدیره آن‌ها بدهیم.

تا پایان سال تابلوی بانک‌های ادغامی تغییر می‌کند

چقازردی ادامه داد: در مرحله فعلی هم برای اینکه مالکیت خود را نشان دهیم و به مردم اعلام کنیم که مراحل این ادغام در حال انجام است، بحث وابسته بودن آن‌ها از نظر مالکیتی و مدیریتی به بانک سپه را در زیر تابلو نوشته‌ایم.

وی با اشاره به روند برنامه ادغام پس از اتمام دوران ارزش‌گذاری سهام، نیز تصریح کرد: در مرحله نهایی که چند ماه بعد صورت می‌گیرد، تمامی تابلوها تغییر می‌کند و تابلوی بانک سپه برای این بانک‌ها نصب خواهد شد که در این باره برنامه ما تا پایان سال است و ان‌شاءالله بتوانیم انجام دهیم.

بر اساس برنامه بانک مرکزی، چهار بانک قوامین، مهر اقتصاد، حکمت ایرانیان، انصار و موسسه اعتباری کوثر در بانک سپه ادغام خواهند شد.

منبع: ایسنا برچسب ها: رویداد24 ، محمدکاظم چقازردی ، انتقال سهام ، ادغام ، ادغام بانک سپه ، ارزش گذاری سهام سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 انتقال سهام ادغام ادغام بانک سپه ارزش گذاری سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۱۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال قیمت‌گذاری شد: هزار و هشتصد میلیارد تومان!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که کمتر از یک هفته تا مهلت مقرر از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تفکیک مالکیت پرسپولیس و استقلال باقی‌مانده، سازمان خصوصی‎‌سازی در همکاری با فرابورس، شرایط فروش باشگاه استقلال را نیز اعلام کرده است.

نکته مهم اینکه شرایط پرسپولیس و استقلال به صورت کاملا یکسان خواهد بود و خریداران آنها باید حداقل 20 درصد از مبلغ را به صورت نقدی پرداخت کنند و برای باقیمانده می‌توانند تا شش سال بعدی چک بدهند.

همچنین خریدار باشگاه استقلال نیز موظف است که بدهی معوقه و دستمزد اعضای تیم را پرداخت کرده و این باشگاه را از زیان انباشته خارج کند و در غیر این صورت امکان بازگشت مالکیت به وزارت ورزش و جوانان وجود خواهد داشت.

بر اساس اعلام سازمان خصوصی‌سازی، 51 درصد از سهام باشگاه استقلال با رقمی در حدود هزار و هشتصد میلیارد تومان به فروش خواهد رسید که البته در صورت فروش قسطی این رقم با سود سالیانه 23 درصد اعمال خواهد شد.

این قیمت حدود 300 میلیارد کمتر از باشگاه پرسپولیس است که نشان می‌دهد مجموع سهام پرسپولیس و استقلال حدود ششصد میلیارد تومان تفاوت قیمت دارد و از این نظر باشگاه پرسپولیس گران‌تر قیمت‌گذاری شده است.

نکته مهم اینکه پیش از این بانک تجارت به عنوان کارگزار فروش استقلال اعلام شده بود اما حالا بانک صنعت و معدن این وظیفه را برعهده خواهد داشت.

نکته دیگر اینکه زمان فروش سهام باشگاه استقلال 21 فروردین ماه اعلام شده که یک هفته بعد از عرضه سهام پرسپولیس است، اما در نهایت با توجه به فروش باشگاه پرسپولیس و تفکیک مالکیت دو تیم، به زعم وزارت ورزش مشکلی برای مجوز حرفه‌ای دو باشگاه وجود نخواهد داشت.

گفته می‌شود بانک تجارت برای خرید سهام استقلال با وزارت و سازمان به توافق رسیده و احتمالا در روزهای آینده این معامله انجام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • صعود ۳۰ درصدی سهام رسانه‌های اجتماعی ترامپ
  • بی‌خبری پرسپولیس از نامه بورس به بانک ملت
  • سهام شرکت شبکه اجتماعی ترامپ ۳۰ درصد صعود کرد
  • یک عکس معروف با حضور ۳۰۰۰ نفر!
  • باشگاه استقلال قیمت گذاری شد
  • استقلال قیمت‌گذاری شد: هزار و هشتصد میلیارد تومان!
  • جزییات واگذاری استقلال و پرسپولیس به دو بانک
  • جزییات واگذاری استقلال و پرسپولیس به دو بانک آبی و قرمز!
  • محمد کریمی رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های “ایرانیان پوشش” شد
  • پرسپولیس آماده تغییر مالکیت (عکس)