Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@08:07:33 GMT

افشای رقم قرارداد هنگفت رونالدو با نایکی

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۱۳۴۰

افشای رقم قرارداد هنگفت رونالدو با نایکی

کریستیانو رونالدو مشهورترین ورزشکار دنیاست که با کمپانی نایکی قرارداد دارد و سالانه رقم قابل توجهی نیز از این کمپانی آمریکایی دریافت می کند.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو طبق  اسناد لو رفته توسط فوتبال لیکس و بر اساس گزارش امروز نشریه اشپیگل آلمان قراردادی ده ساله با نایکی منعقد کرده و سالانه 16.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2 میلیون یورو خالص نیز دریافت می کند.

رونالدو قرارداد خود را سپتامبر 2016 در شهر دوبلین با نایکی و پولاریس اسپورتس لیمیتد منعقد کرد و در طول ده سال 162 میلیون یورو برای تبلیغ محصولات این کمپانی بزرگ دریافت خواهد کرد.

 

 

 

 

این قرارداد تا 2026 اعتبار دارد و بندهایی نیز در آن وجود دارد که رقم دریافتی رونالدو را افزایش خواهد داد. برای مثال در صورت فتح توپ طلا و یا جایزه بهترین بازیکن سال فیفا، رونالدو 4 میلیون یوروی دیگر نیز از نایکی دریافت می کند.

نه ژرژ مندس ایجنت رونالدو و نه کمپانی نایکی واکنشی به این گزارش نشان نداده اند. مندس در این رابطه گفت:« هرگز در مورد رقم قراردادهای تبلیغاتی موکلینم اظهارنظر نخواهم کرد.»

 

 

 

یوونتوس کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۱۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!

به گزارش "ورزش سه"، اگر مکس آلگری برای فصل آینده هم مربی یوونتوس بماند، فدریکو کیه‌زا، ستاره یوونتوس و ایتالیا، احتمالا در تابستان تورین را ترک خواهد کرد. قرارداد کیه‌زا در ورزشگاه آلیانز در ژوئن 2025 به پایان می‌رسد و به گفته گاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس برای تمدید قراردادش عجله دارد.

یوونتوس نمی‌خواهد سال آینده مهاجم ایتالیایی را از دست بدهد، بنابراین اگر او حاضر به تمدید قرارداد نشود، بیانکونری‌ پیشنهادات برای فروش او را بررسی می‌کند.  

بر اساس گزارش گاتزتا، در صورت جدایی آلگری، یوونتوس شانس بیشتری برای تمدید قرارداد با کیه‌زا خواهد داشت. کیه‌ز‌ا با آلگری رابطه خوبی ندارد، بنابراین اگر این مربی همچنان در سمت خود باقی بماند، کیه‌زا به طور قطع درخواست جدایی خواهد کرد.

گاتزتا تایید می‌کند که یوونتوس می‌تواند قرارداد یک ساله جدیدی را به کیه‌زا پیشنهاد دهد و سال آینده دوباره شرایط ادامه همکاری را مورد بحث قرار دهد.

کیه‌زا دو هفته پیش به دنبال تعویض در نیمه دوم بازی مقابل بولونیا از آلگری عصبانی شد. این ستاره ایتالیایی در سال 2020 از فیورنتینا به یووه پیوست و در 124 بازی با بیانکونری 30 گل به ثمر رسانده است.

دیگر خبرها

  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • خداحافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست
  • خداخافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • آشنایی با محصولات و نمایندگی ABB
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود
  • گلدبرگ: AEW مزخرف است و هرگز به آنجا نخواهم رفت/ اخبار WWE
  • افشای طرح لغو شده حمله اسرائیل به ایران از جمله تهران
  • جریمه هنگفت شهرداری تهران برای زباله دزدها | محمدی: در مدیریت پسماند با کسی شوخی نداریم
  • خیابان‌های چین در آب غرق شد + ویدئو | حجم سیلاب را ببینید