Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، همزمان با شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی، سایت "مفزاک لایو" این رژیم نیز گزارش داد، فرماندهی نظامی رژیم صهیونیستی
احتمال می‌دهد حمله دیگری از سوی حزب‌الله لبنان انجام بگیرد.

بر اساس گزارش این سایت، حزب‌الله لبنان اخیرا یک دستگاه خودروی زرهی اسرائیلی را در پادگانی "آویویم" هدف گرفت که به نظر نمی‌رسد آخرین اقدام جنگی این حزب‌ علیه اسرائیل باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی به حالت آماده باش خود به منظور ممانعت از هرگونه سناریوی احتمالی در سایه تنش روزافزون امنیتی با حزب‌الله لبنان ادامه می‌دهد.

"مفزاک لایو" در توجیه این گزارش خود به اظهارات سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان استناد کرده که تاکید کرده بود حمله به خودروی زرهی اسرائیلی در مرزهای سرزمین‌های اشغالی و لبنان پاسخی به شهادت دو عضو حزب‌الله در سوریه است و پاسخ حمله پهپادی به بیروت نیز به قوت خود باقی است.

این سایت عبری زبان آورده است: اسرائیل تصمیم گرفته حریم هوایی خود را در محدوده‌ای شش کیلومتری در مزهای مشترک با لبنان ببندد و به استقرار سامانه‌های دفاع موشکی از نوع "پاتریوت" که مختص رهگیری موشک‌های کوتاه و میان برد هستند، ادامه دهد. این اقدامات در قالب حالت آماده باش امنیتی در منطقه لحاظ شده و منطقه مملو از پهپادهای اسرائیلی است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۱۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ حزب‌الله به جنایت الهباریه با موشک‌باران کریات شمونه +فیلم

منابع رسانه‌ای امروز (چهارشنبه) از دور جدید حملات موشکی شدید حزب‌الله لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی در واکنش اولیه به جنایت شهرک «الهباریه» خبر دادند.

به گزارش مشرق، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه گزارش داد که بیش از ۳۰ موشک از لبنان به سمت منطقه «الجلیل علیا» در شمال سرزمین‌های اشغالی پرتاب شد.

طبق گزارش این شبکه، این حمله خسارات قابل توجهی به همراه داشته است.

شبکه الجزیره نیز از شنیده شدن صدای آژیرهای خطر و چند انفجار در شهرک‌های شمال سرزمین‌های اشغالی و به ویژه «کریات شمونه» خبر داد.

منابع رسانه‌ای همچنین تصاویری را از این حمله موشکی و آسیب وارد شدن به چند خانه در کریات شمونه منتشر کرده‌اند.

این حمله پس از آن انجام شد که رژیم صهیونیستی ساختمان «جمعیت پزشکی اسلامی» در روستای الهباریه در جنوب لبنان را هدف حمله هوایی قرار داد. این حمله تاکنون دست‌ٰکم هفت شهید در پی داشته است.

پس از این حمله حزب‌الله لبنان صبح امروز در بیانیه‌ای بر پاسخ حتمی به جنایت رژیم صهیونیستی در شهرک الهباریه تاکید کرد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • جنایت جدید اسراییل در جنوب لبنان/ دست‌کم ۶ تن شهید شدند
  • عملیات موشکی حزب‌الله لبنان علیه مواضع رژیم اسرائیل
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به جنایت رژیم صهیونیستی / یک صهیونیست کشته شد
  • پاسخ حزب‌ الله لبنان به جنایت الهباریه با موشک‌ باران کریات شمونه
  • پاسخ حزب‌الله به جنایت الهباریه با موشک‌باران کریات شمونه +فیلم
  • وحشت صهیونیست‌ها از حمله موشکی گسترده حزب‌ الله لبنان
  • وحشت صهیونیست‌ها از حمله موشکی گسترده حزب‌الله لبنان
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله به مقر نظامی اسرائیل در جولان
  • حمله موشکی سنگین حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل/زخمی شدن ۳ هزار سرباز اسرائیلی
  • حمله موشکی حزب‌الله به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی