Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادری بیان کرد: در راستای استفاده بهینه از آب و افزایش راندمان تولید از سطح مزارع در سال زراعی جاری ۸۱ هکتار از اراضی این شهرستان به زیرکشت گلخانه ای خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از بوشهر،عبدالله نادری، فرماندار دشتی روز شنبه (۱۶ شهریور) درنشست  ستاد اقتصاد مقاومتی این شهرستان با اشاره به اینکه تاکنون ۹۳ هکتار کشت گلخانه ای در دشتی ایجاد شده است، اظهار اشت: مسئولان اجرایی شهرستان باید موانع  و مشکلات اداری و اجرایی را برای  اجرای طرحهای گلخانه‌ای برطرف کنند و بانک‌های عامل و بویژه بانک کشاورزی همکاری  لازم با کشاورزان برای اجرای طرحهای گلخانه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار دشتی با تاکید بر اینکه کشور در شرایط بسیار حساسی قرار دارد، تصریح کرد: همه باید کمک کنند تا زمینه جذب سرمایه گذاران برای راه اندازی واحدهای تولیدی  و فضای کسب و کار و اشتغال جوانان  فراهم شود.

 

نادری با بیان اینکه یکی از طرحهای موفق دولت اجرای کشت‌های گلخانه‌ای است عنوان کرد: افزایش تولید در واحد سطح، صیانت ازمنابع  آبی  و ایجاد اشتغال جوانان و تامین نیازمندهای غذایی مردم از خصوصیات اجرای طرح کشت گلخانه ای می باشد.

 

فرماندار دشتی با اشاره به اینکه یکی از بزرگترین طرحهای گلخانه در استان بوشهر اجرای سایت گلخانه  چاهگاه در بخش شنبه و طسوج  است ، ادامه داد: اقدامهای لازم برای راه اندازی و واگذاری این سایت به وسعت ۲۱ هکتار به جوانان شهرستان در دست اجراست و امید است تا پایان سال تکمیل و راه اندازی شود.

 

نادری گفت:  از آغاز سال جاری تاکنون زمینه اجرای ۵۱ هکتار کشت گلخانه‌ای در این شهرستان آماده شده است.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عزاداری محرم شیرخوارگان حسینی محرم همایش شیرخوارگان حسینی مسجد حضرت علی اصغر ع مجلس خطبه نماز جمعه کانون های مساجد کشت گلخانه ای خبرگزاری شبستان استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۱۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تداخل ۷هزار و ۶۵۲ هکتار از اراضی استان قزوین

در نشست کمیسیون رفع تداخل اراضی، پلاک‌های کوچار لیاء، سعدالدین باقرآباد، حاجی آباد لیاء و سلطان آباد در شهرستان بوئین زهرا و بکندی و کشرود در شهرستان قزوین پس از اتمام کار کارشناسی و اتخاذ آرا مراحل رفع تداخل آنها به پایان رسید.

از مجموع هزار و ۲۰۲ پلاک در استان قزوین ۱۹۰ پلاک مستثنیات بوده و یک هزار و ۱۲ پلاک مشمول رفع تداخل است که تاکنون کار کارشناسی ۹۰۹ پلاک به پایان رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد
  • کشت دانه‌روغنی‌کلزا در میاندوآب ۲ برابر شد
  • برگزاری دوره های آموزشی صنایع دستی نقش مؤثری در ایجاد اشتغال دارد
  • برداشت ۴ هزار تن گندم در بوشهر + فیلم
  • تجهیز و نوسازی ۱۵۰ هکتار از شالیزار‌های آمل
  • رفع تداخل ۷هزار و ۶۵۲ هکتار از اراضی استان قزوین
  • اشتغالزایی حاصل اجرای طرح ۱۱۰۴ هکتاری در گتوند
  • اشتغالزایی حاصل اجرای طرح ۱۱۰۴ هکتاری شهید باغبانی در گتوند
  • نشاء مکانیزه برنج در آستارا
  • آزادسازی ۳ هکتار از اراضی ملی ساری