Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از آغاز توزیع لاستیک در بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی اردبیل خبر داد و گفت: در حال حاضر ما با انباشت لاستیک در انبارهای استان روبه‌رو هستیم. ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

​به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رضا شیرین‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر ما با انباشت لاستیک در انبارهای استان روبه‌رو هستیم که تعداد این لاستیک‌های موجود بیش از نیاز رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از صدور حواله‌ها بر مبنای کارگرد ناوگان به صورت سیستمی خبر داد و افزود: با توجه به وضعیت انبارهای لاستیک در استان توزیع اینلاستیک‌ها آغاز شده که این توزیع در بین ناوگان‌های شهری و بین‌شهری به صورت نرم‌افزاری و تحت وب بوده و رانندگان می‌توانند با در دست داشتن حواله‌های برای دریافت لاستیک هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

توضیح وزارت صنعت درباره ارز لاستیک خودروهای سنگین« 70 خوان تولید»|فعال صنعت لاستیک: یک ماه در صف ارز هستم/ نفس تولید به شماره افتادانبار بزرگ احتکار لاستیک در یزد کشف شد/جاسازی 1000 حلقه لاستیک خودروهای سنگین و سبک در خانهمعاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: رانندگان ناوگان باری برون‌شهری باید به همراه استاد مالکیت خود به انجمن صنفی رانندگان کالا در مرکز استان مراجعه و نسبت به دریافت لاستیک اقدام کنند و در شهرستان‌ها نیز این امر از طریق ادارات راهداری و جمل و نقل جاده‌ای انجام می‌شود.

محمودی با بیان اینکه ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سطح استان مسئولیت توزیع لاستیک برای ناوگان‌های دارای کارت هوشمند را دارند، گفت: با توجه به اینکه ناوگان بدون کارت هوشمند ناوگان حمل و نقل درون‌شهری به شمار می‌رود لاستیک این رانندگان توسط شهرداری‌های توزیع می‌شود و باید برای این امر به سازمان حمل و نقل شهرداری‌ها مراجعه و با ثبت‌نام کد رهگیری دریافت کنند.

 معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به اینکه رانندگان براساس مارکرد و پیمایش خودرو از سهمیه دولتی برخوردار می‌شوند، بیان کرد: در زمینه تهیه لاستیک و هماهنگی های لازم دستگاه مسئول سازمان صنعت، معدن و تجارت بوده و انتظار می‌رود رانندگان برای جلوگیری از برخی مشکلات و سهولت در این امر به دستگاه‌های غیرمرتبط مراجعه نکنند.

انتهای پیام/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۱۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ۵۶ پروژه عمرانی در جاده‌های استان مرکزی

مدیرکل راهداری استان مرکزی از آغاز به کار گسترده ۵۶ پروژه عمرانی در جاده‌های استان مرکزی خبر داد. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، مهرداد جهانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 860 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل 56 پروژه عمرانی در حوزه فعالیت‌های اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در جاده‌های استان مرکزی پیش بینی شده است. به طور حتم میزان تخصیص منابع مالی در سرعت اجرایی طرح‌ها نقش به‌سزایی دارد.

وی افزود: فعالیت گسترده‌ 56 پروژه‌های عمرانی در حوزه نگهداری راه‌ها، توسعه ابنیه فنی، ارتقاء ایمنی، ساخت راه‌های روستایی و توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل، احداث و تکمیل ساختمان راهدارخانه‌ها، پلیس راه‌ها، سوله‌ها و پایانه‌ها و توسعه سامانه‌های هوشمند جاده‌ای در سال 1403 آغاز شده است که امیدواریم با تحقق این امر شاهد رضایت‌مندی حداکثری مردم از خدمات دولت باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی تصریح کرد: با توجه به اتمام طرح‌های راهداری زمستانی و نوروزی و مساعدشدن نسبی شرایط آب و هوایی، براساس برنامه‌ریزی به عمل آمده، فعالیت تعداد زیادی از پروژه‌های مهم عمرانی در حوزه فعالیت‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سطح جاده‌های استان آغاز شده است که در فاز نخست 56 طرح در دستور کار قرار دارد.

جهانی با اشاره به طرح‌های در دست اقدام این اداره کل بیان کرد: طرح‌ها شامل هشت پروژه لکه گیری و روکش آسفالت، هشت پروژه ابنیه فنی، شش پروژه ساخت راه روستایی، 11 طرح بزرگ ایمنی، 15 طرح راهداری محوری، یک پروژه ترافیکی و هفت پروژه ساخت و توسعه راهدارخانه‌ها، سوله‌ها، پلیس راه و پایانه بار در سطح استان مرکزی است که تا پایان اردیبهشت ماه امسال تعداد این کارگاه‌ها به بیش از دو برابر می‌رسد.

وی رفع نقاط حادثه‌خیز شناسنامه‌دار را از دیگر برنامه‌های این اداره کل برشمرد و گفت: مهم‌ترین و شاخص‌ترین اولویت و خط قرمز مدیران، مهندسین، کارشناسان و راهداران استاننیز افزایش سطح ایمنی با هدف کاهش تصادفات جاده‌ای و به تبع آن کاهش تلفات ناشی از آن است که به منظور تحقق این امر به طور شبانه روزی فعالیت‌ها و خدمات راهداری در حال اجرا است، چراکه پیگیری امور تا حصول نتیجه تکلیف و وظیفه ذاتی مجموع کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی است.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • ترخیص ۲ هزار و ۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک
  • اقدامات شهرداری تهران برای برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی
  • افزایش حمل بار توسط ناوگان جاده‌ای آذربایجان‌شرقی
  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • دریافت وجه نقد از سوی رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی ارومیه ممنوع است
  • اراک؛ مقصد بعدی اتوبوس های برقی/ درخواست از دولت برای احداث ایستگاه های شارژ
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • آغاز ۵۶ پروژه عمرانی در جاده‌های استان مرکزی
  • ◄ معادله نامتوازن برای رانندگان کامیون؛ افزایش 300 درصدی هزینه ها و عدم افزایش کرایه ها
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌سوار آماده افتتاح شد