Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ آیت الله رئیسی در جلسه شورای اداری استان زنجان اظهار داشت : بر اساس گزارش‌ها در شرکت ایران ترانسفو کسی آمده بدون اینکه آورده‌ای داشته باشد بیش از هزار میلیارد به دست آورده است حال آیا مردم این را می‌پذیرند؟ آیا این موضوع خصوصی سازی واقعی است؟ بخشی از سهام به شخصی واگذار شده که بدون آورده صاحب هزار میلیارد پول شده است که هیچ کس آن را نمی‌پذیرد لذا با کمک مدیران باید پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اظهارات توسط آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه کشور خطاب به مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو بیان شد.

بهزاد ظهیری به عنوان سخنران نماینده بخش صنعت استان در جلسه شورای اداری استان زنجان که با حضور رئیس قوه قضائیه برگزار شده بود اظهار داشت:این گروه صنعتی حدود ۵۰۰۰ نفر نیرو دارد که حدود ۸۵ درصد از نیاز صنعت برق را تامین می کند ، با توجه به اوضاع اقتصادی درسال جاری نه تنها تعدیل نیرو نداشته ایم بلکه حدود ۲۰۰ نفر نیروی جدید نیز استخدام کرده ایم 

و در شرایط تحریم با تامین خوب مواد اولیه و رشد تولید ، فروش خود را افزایش داده ایم.

مدیر عامل ایران ترانسفو تنها مشکل شرکت را واگذاری ۲۸ درصد سهام شرکت با ۱۵ درصد پیش پرداخت در سال ۹۴ به بخش خصوصی اعلام کرد که علیرغم اینکه کل ارزش سهام واگذاری حدود ۳۲۰ میلیارد تومان بوده  در حال حاضر معادل همان مبلغ به سازمان خصوصی سازی بدهکار است. ولی در این مدت صدها میلیارد تومان از سهام شرکت را واگذار و ۱۰۸ میلیارد تومان از محل سود سهام منتفع گردیده و ارزش سهام در دست ایشان حدود ۸۵۰ میلیارد تومان می باشد. ایشان گفت : چگونه می شود شخصی با پرداخت مبلغی بسیار ناچیز بیش از هزار میلیار تومان منافع کسب کند؟ چرا وقتی کسی حقوق دولت را نمیدهد سازمان خصوصی سازی اقدامی نمی کند؟

در ادامه مدیر عامل ایران ترانسفو از ریاست قوه قضاییه خواستار تشکیل کمیته های پالایش قوانین مرتبط با کسب و کار در استانها و حمایت قوه قضاییه از مدیرانی که از شرایط تحریم با ابتکار عمل و دور زدن تحریمها موجب تداوم تولید و اشتغال میشوند ، گردید .

 آیت اله رییسی در جمع بندی موارد  مطروحه در جلسه شورای اداری در پاسخ به موارد مطروحه ضمن صدور اوامر لازم جهت رفع مشکلات اظهار داشت بر اساس گزارش‌ها کسی آمده بدون اینکه آورده‌ای داشته باشد بیش از هزار میلیارد به دست آورده است حال آیا مردم این را می‌پذیرند؟ آیا این موضوع خصوصی سازی واقعی است؟ بخشی از سهام به شخصی واگذار شده که بدون آورده صاحب هزار میلیارد پول شده است که هیچ کس آن را نمی‌پذیرد لذا با کمک مدیران باید پیگیری شود.

آیت اله رییسی دربازه تنقیح قوانین تاکید کرد: این موضوع نیز با سران سه قوه پیگیری شده تا به یک جای روشنی برسیم.

رییس قوه قضاییه در پایان گفت : با قدرت و جرات کار کنید .ماهم به عنوان قوه قضاییه پشتتان خواهیم بود.و یقین بدانید مدیری که با جسارت تحریمها را دور می زند تا مشکلی برای مردم پیش نیاید و دشمن را زمین گیر کند را به عنوان یک مدیر شجاع حمایت میکنیم.

 

خبرنگار: داود خیری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان رویداد های اخیر آيت الله رئيسي سهام ایران ترانسفو هزار میلیارد پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۱۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| خاندوزی: ۸۵ درصد سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در فرابورس واگذار شد

فیلم| خاندوزی: ۸۵ درصد سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در فرابورس واگذار شد

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شد
  • پرسپولیس و استقلال رسماً به بخش خصوصی واگذار شدند
  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟
  • معاون وزیر اقتصاد: امروز استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • معاون وزیر اقتصاد: استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • راه خصوصی‌ سازی ایران‌ خودرو و سایپا باز می‌ شود؟
  • صلاحیت خریداران سرخابی‌ها قبل از ورود به معامله بررسی شد
  • خلاص؛ استقلال و پرسپولیس صاحب جدید پیدا کردند
  • فیلم| خاندوزی: ۸۵ درصد سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در فرابورس واگذار شد
  • امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد