Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@09:44:42 GMT

پیروزی تیم فوتبال جوانان ایران مقابل اندونزی

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۲۴۳۱

پیروزی تیم فوتبال جوانان ایران مقابل اندونزی

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال جوانان ایران که برای انجام بازی تدارکاتی با تیم اندونزی در این کشور به سر می برد، امروز در نخستین دیدار توانست با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی برسد.

در ابتدای نیمه نخست تیم میزبان با استفاده از شرایط میزبانی و حمایت هواداران خودی توپ و میدان را در اختیار داشت اما پس از گذشت دقایقی از بازی این جوانان ایران بودند که ابتکار بازی را به دست اوردند و صاحب توپ و میدان شدند که در دقیقه ۱۵ با خطایی که مدافع حریف روی علی سبحانی مرتکب شد شاگردان پور موسوی صاحب یک ضربه پنالتی شدند و توسط یاسین سلمانی به گل رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای نیمه دوم اندونزی توانست بازی را به تساوی بکشاند اما تیم ایران چند دقیقه بعد توسط علی سبحانی، آریا برزگر و مهدی هاشمی گل های دوم سوم و چهارم را به ثمر رساند و ۴بر یک پیش افتاد.تیم میزبان در دقیقه ٨٥ باز هم موفق به جبران یکی از گل ها شد اما در نهایت مسابقه با پیروزی قاطع جوانان ایران به پایان رسید.

کد خبر 4713599

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال جوانان ایران اندونزی سیروس پورموسوی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی تیم ملی بسکتبال تیم فوتبال فولاد خوزستان فوتسال کشتی آزاد مسابقات قهرمانی جهان جام جهانی بسکتبال تکواندو تیم فوتبال تراکتورسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۲۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر-سه مقابل پرسپولیس تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان پرسپولیس تهران بود.
در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، تیم صنعت نفت امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین از ساعت ۱۹ در ورزشگاه تختی آبادان مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران صف آرایی کرد.

گل اول این دیدار را سرخ چوشان پرسپولیس با شوت اسماعیلی‌فر و در دقیقه ۸ وارد دروازه کرد.

گل دوم پرسپولیس توسط آلکثیر در دقیقه ۶۶ تا صنعت نفت بازی را صفر و پرسپولیس با ۲ گل دنبال کند.

اما کار به همینجا ختم نشد و گل سوم را  کنعانی‌زادگان از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۷۱ برای پرسپولیس وارد دروازه نفتی ها کرد. 

هواداران صنعت نفت هم در اعتراض به نتایج تیم ورزشگاه را ترک کردند! حالا صنعت نفت آبادان شانزده امتیازی است و در انتهای جدول قرار دارد.

دیگر خبرها

  • شروع خوب ایران با غلبه‌بر افغانستان / شگفتی‌سازی قرقیزستان با پیروزی مقابل ژاپن
  • امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • عالیشاه: محکوم به برد بودیم/ مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- ۳ مقابل پرسپولیس تهران
  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر-سه مقابل پرسپولیس تهران
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا | پیروزی سه گله ایران مقابل افغانستان
  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان