Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیمار بازگشت باشکوهی به میادین داشت.

طرفداری - تیته، سرمربی تیم ملی برزیل به تمجید از نیمار پرداخت.

سلسائو شب گذشته در دیداری تدارکاتی در میامی به مصاف کلمبیا رفت و در شب درخشش نیمار، با تساوی 2-2 متوقف شد. ستاره پاری سن ژرمن در این بازی یک گل زد و یک پاس گل داد. نیمار در حالی این عملکرد درخشان را داشت که سه ماه از آخرین بازی‌اش می‌گذشت و تابستانی پر از شایعه و حاشیه را سپری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش سایت گل، تیته پس از بازی گفت:

پیش از بازی به خودم گفتم نیمار را به خاطر حفظ سلامتی‌اش پس از ریکاوری، نیمه دوم بیرون می‌کشم. ولی دیدم که واکنش او به مصدومیت‌هایش چقدر قدرتمندانه بود. نیمار بااراه و محکم نشان می‌داد. می‌توانستم ببینم که رشد کرده است. هر چه به پایان بازی نزدیک‌تر می‌شدیم، نیمار بهتر کار می‌کرد و خلاق‌تر بود. همچنان به خوبی از تکنیکش استفاده می‌کرد و فضاسازی کرد. کاملا از توقعات من بهتر بازی کرد.

دیروز با هم صحبت کردیم و قرار شد وضعیت بدنی نیمار را از دقیقه 45 به بعد بررسی کنیم. بازیکنی که در ترکیب اصلی است و فکرش درگیر است، نمی‌تواند مطابق انتظار عمل کند ولی نیمار هم تمرکز داشت هم عالی بازی کرد. مرا هم غافلگیر کرد. رابطه من و نیمار بر اساس یک وفاداری صادقانه شکل گرفته است. رابطه‌ای که فقط صداقت و حقیقت را شامل می‌شود به این نحو که صراحتا به هم می‌گوییم این کار اشتباه است؛ این یکی درست. همه چیز شفاف است. به چیزهای دیگر توجهی ندارم. می‌توانم بگویم من و نیمار یک رابطه دوستانه واقعی داریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۲۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گری لینکر: اونای امری یک سرمربی نخبه است

پیروزی مهم استون ویلا در ورزشگاه امارات، معادلات قهرمانی و سهمیه لیگ برتر را تغییر داد. 

طرفداری | دو پیروزی، دو کلین شیت و شش امتیاز، دستاورد اونای امری از بازی مقابل تیم سابقش بود.

با وجود بحران مصدومیت در اردوی استون ویلا، اونای امری به خوبی فصل تیمش را نجات داد. تیم تحت هدایت سرمربی اسپانیایی که طی هفته‌های گذشته نتایج دردسرسازی را تجربه کرده بود، پنج‌شنبه در یک چهارم نهایی لیگ کنفرانس اروپا مقابل لیل به برتری 2-1 دست یافت. دیداری که هزارمین حضور اونای امری در دنیای مربیگری بود. تیم شهر بیرمنگام به فاصله 48 ساعت از بازی با لیل به لندن سفر کرد تا مقابل آرسنال قرار بگیرد. استون ویلا در نیمه اول مقابل توپچی‌ها خوش‌شانس بود که امی مارتینز شب درخشانی داشت. با این حال، اوضاع در نیمه دوم کاملا فرق کرد و شاگردان امری با یک عملکرد برتر ضمن ناکام گذاشتن آرسنال در ایجاد موقعیت گلزنی، به برتری 2-0 دست یافتند. گری لینکر در واکنش به دیدار امروز آرسنال و استون ویلا نوشت:

اونای امری بدون شک یک سرمربی نخبه است. شاهکار [بود]. توییت گری لینکر 

رکوردهایی که استون ویلا و اونای امری پس از از پیروزی امشب مقابل آرسنال بر جای گذاشتند:

استون ویلا با کسب 19 پیروزی در فصل 24-2023، بهترین عملکرد تاریخش را در لیگ برتر کسب کرد   اونای امری هرگز در ورزشگاه امارات به عنوان یک رقیب شکست نخورده است  اونای امری با میانگین 2.26 امتیاز در هر بازی در ورزشگاه امارات، بالاتر از میکل آرتتا (2.11) و آرسن ونگر (2.22) بهترین عملکرد را دارد طی دو فصل اخیر تنها 2 تیم موفق به دبل آرسنال شده‌اند: منچسترسیتی (23-2022) و استون ویلا (24-2023) استون ویلا طی 10 سفر اخیر به لندن، هرگز شکست نخورده است  عکس مشهوری که طی سالیان اخیر، همواره پس از پیروزی‌های مهم سرمربی اسپانیایی منتشر می‌شود

 

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • عملکرد درخشان لیونل مسی در جریان پیروزی بارسلونا مقابل رئال مادرید در فصل 2016/17 / فیلم
  • عملکرد ضعیف سیمون کیائر مقابل ساسولو / فیلم
  • ۷ برد و ۳ تساوی؛ عملکرد شگفت‌انگیز استون ویلا در ۱۰‌ بازی اخیر خود در زمین تیم‌های لندنی
  • عملکرد خوب وانیا میلینکوویچ، دروازه تورینو مقابل یوونتوس / فیلم
  • گری لینکر: اونای امری یک سرمربی نخبه است
  • عملکرد دیدنی لیونل مسی در دیدار مقابل کانزاس سیتی / فیلم
  • 12 مسابقه و تنها سه پیروزی: خبری از آن تیم مخوف نیست!
  • عملکرد پائو کوبارسی در دیدار مقابل کادیز / فیلم
  • نیمار به تمرینات الهلال اضافه می‌شود
  • ملوانی که «زبل» نبود