Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@08:33:35 GMT

محموله اشیای عتیقه در جغتای کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۲۵۶۹

محموله اشیای عتیقه در جغتای کشف شد

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار محمد کاظم تقوی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی و با رد زنی های گسترده، سرنخ هایی از قاچاق عتیقه های باستانی در شهرستان جغتای به دست آمد و با توجه به اهمیت موضوع نیروهای انتظامی این شهرستان به طور ضربتی وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس در این عملیات ۲ فرد سودجو را که در یکی از واحدهای صنفی این شهرستان در زمینه قاچاق اشیای عتیقه فعالیت داشتند شناسایی و در بازرسی از واحد صنفی آنها ۲۲ قطعه اشیای عتیقه دارای ارزش فرهنگی و تاریخی مربوط به دوره هخامنشیان کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این اشیا شامل چهار قطعه مجسمه به صورت استوانه ای شکل، سکه، قفل سنگی، استوانه سنگی، سنگ سفید، یک رشته دستبند پولکی طلایی رنگ، ۶ قطعه سنگ فیروزه ای رنگ کوچک و هفت قطعه پوست چرمی است.

سردار تقوی افزود: متهمان دستگیر شده تحویل مرجع قضایی شدند.

شهرستان جغتای در ۳۳۰ کیلومتری مشهد واقع است.

۷۵۰۷/۶۰۵۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۲۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فرمانده انتظامی بهبهان گفت:در راستای اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی و مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهبهان با انجام کار اطلاعاتی و رصد مستمر قاچاقچیان مواد مخدر، از تردد یک دستگاه خودرو پراید حامل موادمخدر مطلع شدند.

 سرهنگ محمد قاسم رحیمی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر بهبهان طی عملیاتی خودرو پراید را در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۱۹ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طور ماهرانه جاسازی شده بود، کشف کردند.

وی ادامه داد: در این ارتباط یک قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

دیگر خبرها

  • انتقاد از بی قانونی در نظام مهندسی اهواز
  • آبگیری بندهای سنگی و ملاتی و گوراب ها در سیرجان
  • کشف محموله نوشیدنی قاچاق در آغاجاری
  • بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق
  • توزیع بیش از چهار میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای غرب خراسان
  • تحویل سه قطعه شی تاریخی به میراث فرهنگی
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه
  • توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان
  • اجرای طرح هادی روستایی در بهشهر نیازمند توجه است
  • کشف بیش از ۳۰ شی عتیقه از قاچاقچیان در رودبار