Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@16:57:06 GMT

غلامی: خبر جدیدی از وضعیت دانشمند بازداشتی ایران نیست

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۲۶۵۰

غلامی: خبر جدیدی از وضعیت دانشمند بازداشتی ایران نیست

وزیر علوم گفت: متاسفانه هنوز خبر جدیدی در این زمینه نداریم و وزارت امور خارجه قرار است این کار را پیگیری کند. چرا که ما به پیگیری موارد رخ داده در خارج از کشور دسترسی نداریم. ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم،‌ منصور غلامی، وزیر علوم تحقیقات و فناوری در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس سابق و سرپرست جدید دانشگاه شهید بهشتی که صبح امروز در مرکز همایش‌های بین‌المللی این دانشگاه برگزار شد، گفت: تغییر رییس دانشگاه شهید بهشتی به خاطر استعفای حسن صدوق بوده و هیچگونه فشاری برای کناره‌گیری وی از سمتش وجود نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



غلامی ادامه داد: درواقع از آنجایی که صدوق در شرف دوران بازنشستگی قرار دارد، درخواست کردند، برای پرداختن به فعالیت‌های پژوهشی و حاضر شدن در کلاس درس فرصتی به وی داده شود.

به گفته وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، هیچکس حتی از طرف نهاد‌های امنیتی فشاری برای استعفای صدوق فشار نیاورده است.

وزیر علوم مطرح کرد: ایرادات بومی‌گزینی کنکور/ فرزندان هیئت علمی سهمیه کنکور ندارندوزیر علوم: ساماندهی پایان‌نامه‌های دانشگاهی از هدر رفت منابع علمی کشور جلوگیری می‌کنداختصاصی|آخرین جزئیات از طرح حذف کنکور / وعده وزیر علوم برای حذف کنکور

وی درباره استاد و دانشمند ایرانی دانشگاه تربیت مدرس که هم‌اکنون در بازداشت نیرو‌های آمریکایی است، توضیح داد: متاسفانه هنوز خبر جدیدی در این زمینه نداریم و وزارت امور خارجه قرار است این کار را پیگیری کند. چرا که ما به پیگیری موارد رخ داده در خارج از کشور دسترسی نداریم.

غلامی همچنین در خصوص ورود دیوان عالی اداری کشور به اعتراض داوطلبان نظام قدیم کنکور 98 گفت: من فکر می‌کنم بحث کنکور یک بحث مشخص و معین است و چیزی برای اینکه احیانا دیوان عالی کشور بخواهد به آن بپردازد وجود ندارد، اما حالا باید منتظر شد تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

انتهای پیام/

R1541/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت علوم منصور غلامی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت علوم منصور غلامی وزارت علوم منصور غلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۲۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام بیش از ۱۹۵ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳

دکتر علیرضا کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر افزود: تاکنون بیش از ۱۹۵ هزار نفر داوطلب شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری از سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ منحصراً از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آغاز شده است و مهلت ثبت نام در روز یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ به پایان می‌پذیرد. داوطلبان واجد شرایط می‌توانند در مهلت مقرر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند.

مشاور رییس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش تاکید کرد: داوطلبان با ورود به سامانه https://my.sanjesh.org/login می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش مهر، نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برای‌ پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های‌ روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌نور، مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی و رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ و نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شوند.

کد خبر 6064091

دیگر خبرها

  • ابتکار دانشمند ایرانی در استفاده از نانوذرات طلا برای از بین بردن باکتری‌ دهان و دندان
  • بایرن در حق ستاره‌اش بی‌انصافی می‌کند
  • به‌روزرسانی اعتبار دانشگاه‌های ۱۴۷ کشور جهان
  • ثبت‌نام بیش از ۱۹۵ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • توضیحات وزیر علوم درباره طرح پژوهانه ورتبه بندی اساتید دانشگاه‌ها
  • تمرکز دانش بنیان‌ها بر سواحل مکران
  • شرط حذف کنکور؛ حل چالش اشتغال است
  • دولت انگلیس در مدار چین ستیزی
  • کمک هزینه ۱۰۰میلیون یورویی به دانشگاه‌ها تعلق گرفت
  • ثبت‌نام‌ نوبت دوم کنکور سراسری‌ سال‌ ۱۴۰۳ آغاز شد