Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@22:46:22 GMT

نمازی وارد تاشکند شد

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۲۹۸۵

نمازی وارد تاشکند شد

خبرگزاری میزان- امید نمازی مربی باسابقه فوتبال ایران برای پیوستن به تیم امید وارد ازبکستان شد. تاریخ انتشار: 16:44 - 16 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۸۰۱۷

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، امید نمازى که یکى از مربیان باسابقه و بین المللى فوتبال ایران است بعدازظهر امروز (شنبه) به منظور حضور در کادرفنى تیم فوتبال المپیک ایران از طریق مسکو وارد تاشکند شد و در هتل محل اقامت تیم امید استقرار یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمازى در بازى روز دوشنبه که دومین مسابقه امید‌ها مقابل ازبکستان خواهد بود کادرفنى تیم المپیک ایران را همراهى مى‌کند.

به گزارش میزان، این در شرایطی است که پیش از این صبح امروز (شنبه) خبرگزاری میزان در خبری با عنوان «نمازی امروز به اردوی تیم امید اضافه می‌شود» مخاطبان خود را جریان پیوستن نمازی به اردوی تیم امید قرار داده بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نمازی فدراسیون فوتبال میزان تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۲۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش گوگل برای وارد کردن هوش مصنوعی به فوتبال

گوگل، از طریق شرکت DeepMind، با راه‌اندازی ابزار جدیدی برای کمک به مربیان در تصمیم‌گیری تاکتیکی بهتر، به دنبال وارد کردن هوش مصنوعی (AI) به فوتبال است.

محققان DeepMind یافته‌های خود را در مجله علمی Nature Communications منتشر کردند.

کارشناسان فوتبال درگیر در این پروژه معتقدند که سیستم هوش مصنوعی که بر روی مجموعه داده‌ای از بیش از ۷۰۰۰ ضربه کرنر از مسابقات لیگ برتر انگلیس آموزش داده شده است، در حال حاضر در طراحی برنامه‌های حمله و دفاع از این ضربات ایستگاهی بهتر از انسان‌ها است.

ژی وانگ، یکی از رهبران Google DeepMind در این پروژه با نام TacticAI گفت: هیجان‌انگیزترین چیز در مورد فوتبال برای من این است که بازی بین هنر و علم است. 

شاید برخی از معروف‌ترین گل‌های تاریخ فوتبال مدرن از ضربات کرنر به دست آمده باشند، دیدیه دروگبا، ستاره سابق ساحل عاج، آخرین گل چلسی را در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۲ از روی ضربه کرنر به ثمر رساند و هواداران لیورپول به گل دیووک اوریگی از روی نقطه کرنر رای دادند. 

در این زمینه، Peter Veljkovic، یکی از محققان درگیر در پروژه DeepMind، گفت که آموزش TacticAI بر روی داده‌های گرفته‌شده از گوشه‌ها منطقی است، زیرا منجر به بخش‌های گیم‌پلی سازمان‌یافته‌تر می‌شود.

او افزود: فوتبال بسیار غیرقابل پیش بینی است. شما هرگز نمی‌توانید دقیقاً پیش بینی کنید که چه اتفاقی می‌افتد، اما آنچه می‌توانید انجام دهید این است که به الگو‌های تاکتیکی توجه کنید، و احتمالاً کرنر‌ها برای این کار واقعاً خوب هستند.

پروژه TacticAI می‌تواند به مربیان پیشنهاد‌هایی درباره موقعیت‌یابی بهینه بازیکن در هنگام حمله و دفاع از ضربات کرنر ارائه دهد، و به طور بالقوه به تیم‌هایشان دست‌آورد‌های حاشیه‌ای می‌دهد که تمایل به ایجاد تفاوت‌های بزرگ در ورزش‌های رقابتی دارند.

کارشناسان لیورپول به DeepMind کمک کردند تا در مورد موثر بودن ضربات کرنر TacticAI قضاوت کند، در حالی که این دو سازمان همچنین برای انجام یک مطالعه گسترده‌تر در مورد نقش هوش مصنوعی در فوتبال و سیستمی برای پیش بینی حرکات بازیکنان خارج از دوربین در سال‌های اخیر همکاری کرده اند.

انتشار TacticAI پایان این همکاری بین DeepMind و لیورپول است، اما محققان بر این باورند که مدیران باشگاه‌های مطرح تازه شروع به درک این موضوع کرده‌اند که هوش مصنوعی می‌تواند نقشی متحول کننده در فوتبال ایفا کند.

به گفته آنها، رویداد‌های ثابت دیگر، مانند ضربات کرنر، ضربات آزاد، پرتاب‌ها و ضربات پنالتی، نوع داده‌هایی ساختاری را ارائه می‌دهند که هوش مصنوعی در آن رشد می‌کند و می‌تواند منطقه بعدی باشد که محققان در این زمینه به آن توجه می‌کنند.

منبع: الیوم السابع

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • هدست‌های جدید داوری آماده استفاده در مسابقات لیگ برتر
  • برنامه هفته‌های پنجم و ششم لیگ برتر فوتبال امید
  • امروز آمریکا از پس یمنی‌ها برنمی‌آید
  • عضو کمیسیون امنیت ملی : خسارات سنگینی را به دشمن صهیونیست وارد کردیم/ مستندات و جزئیات میزان خسارت به اسرائیل منتشر می‌شود
  • گزارش روزانه بورس ۲۷ فروردین/ بازگشت امید به بازار سرمایه
  • «سیدعلی» و حواریون عاشورایی جرقه امید را در دل مومنان روشن کردند
  • خسارت ۲۲ هزار و ۳۷۰ هکتاری باران به اراضی زراعی و باغی کرمانشاه
  • تلاش گوگل برای وارد کردن هوش مصنوعی به فوتبال
  • تحلیلگر صهیونیست: ایران با اعتماد به نفس وارد رینگ شد
  • پیروزی فولادخوزستان درلیگ برتر فوتبال امید