Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالحسین فرح بخش مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی شیراز و نماینده دانشگاه علوم پزشکی شیراز در برگزاری همایش جهانی شیرخوارگان حسینی با بیان این که امسال نیز به رسم سال‌های گذشته، ۷۲ نفر از کارکنان در قالب ۷ تیم بهداشتی درمانی دانشگاه در این همایش جهانی حضور داشته و به مراجعه کنندگان خدمات رایگان سلامت ارائه دادند، اظهار کرد: در این برنامه، ۲ فوق تخصص نوزادان و ۲ متخصص زنان و زایمان در دو بخش «دارالشفا» و «دارالقرآن» حرم مطهر، مراجعان را ویزیت کرده و خدمات تخصصی رایگان و پزشکان عمومی و دیگر کارکنان سلامت نیز در رواق امور اداری صحن قدیم و صحن حضرت امام جواد (ع)، خدمات بهداشتی درمانی ارایه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان این که یک گروه پشتیبانی نیز برای برگزاری بهتر در این برنامه حضور داشت، ادامه داد: تیم‌های تخصصی بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز شامل متخصصانی از رشته‌های مختلف مانند اطفال، نوزادان، زنان، پزشک عمومی، کارشناسان بهداشت روان، تغذیه، مامایی، بهداشت محیط، تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ و کارشناسانی از بانک شیر مادر، در این همایش جهانی شرکت داشتند.

او با اشاره به این که از تمام مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تیم‌های ارایه خدمات به شیرخوارگان حسینی اعزام شدند، افزود: در شیراز نیز علاوه بر تیم‌های تخصصی درمانی و بهداشتی، ۷ تکنسین اورژانس ۱۱۵ به صورت سیار در حرم مطهر شاهچراغ (ع) حضور داشته و در اطراف حرم مطهر با آمبولانس، موتورلانس و اتوبوس آمبولانس به زائران و مراجعان خدمات ارایه دادند.

نماینده دانشگاه افزود: در این همایش، با ارایه خدمات غربالگری سلامت، مشاوره و آموزش پیشگیری از بیماری‌ها مراجعان مسایل بهداشتی و درمانی خود را نیز مطرح کرده و از نظرات کارشناسان بهره‌مند شدند.

پانزدهمین همایش جهانی شیرخوارگان حسینی، جمعه پانزدهم شهریور، مصادف با ششم محرم، در فارس نیز همزمان با سراسر ایران و ۴۵ کشور دنیا، برگزار شد که رتبه نخست از لحاظ تعداد شرکت کنندگان در کشور به مجمع شیرخوارگان حسینی فارس اختصاص دارد.

انتهای پیام/چ

ارائه خدمات سلامت به افراد در همایش شیرخوارگان حسینی 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۳۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۰ میلیاردریالی خانواده ای نیک اندیش به مرکزی درمانی در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب  در شیراز ، گفت: به همت یک خانواده نیکوکار عرصه سلامت فارس با نیت ارائه خدمات با کیفیت‌تر به بیماران، برای توسعه و تجهیز بیمارستان و رفع کمبود‌ها و نیاز‌های این بیمارستان، ۱۰ میلیارد ریال به بیمارستان حضرت زینب (س) اهدا شده است.
سهیلا رفیعی افزود: این تجهیزات شامل دستگاه «انکوباتور نوزاد»، دستگاه «فتو تراپی»، «درب اتوماتیک بیمارستانی»، دستگاه «شیردوش» و اسپلیت گرمایش و سرمایش و سایر تجهیزات مصرفی است که در بخش‌های مراقبت ویژه نوزادان این بیمارستان مستقر و به بهره برداری رسید.
مدیر مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب ادامه داد: در آیینی راهرو بخش این مرکز آموزشی درمانی به گالری تصاویر خیران و نیک اندیشان سلامت مزین شد.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • برگزاری سه کارگاه علمی تخصصی همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب»
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • برطرف کردن نیازهای استراتژیک بهداشتی و درمانی از اولویت های برنامه ریزی کلان در کردستان است
  • خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در کرمانشاه ارائه می‌شود
  • خدمات درمانی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل به بیش از ۳۳ هزار بیمار
  • آذربایجان‌غربی در جمع ۱۰ استان برتر اجرای طرح پایش ملی سلامت قرار گرفت
  • کمک ۱۰ میلیاردریالی خانواده ای نیک اندیش به مرکزی درمانی در شیراز
  • برخورداری ۷۰۰ نفر از خدمات درمانی اردوی جهادی ارتش
  • ارائه خدمات بهداشتی درمانی به ۳۴۰۰ مورد حیوان گزیدگی در کردستان