Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیش‌بینی عملکرد رانندگان در تعیین خط بسیار سخت شده است.

طرفداری - در آغاز روز دوم از گرندپری ایتالیا، سباستین فتل بهترین زمان را در تمرین سوم پیست مونزا ثبت کرد. مکس ورشتپن که تا این لحظه آخر هفته چندان خوبی نداشت دوم شد و پس از ورشتپن، والتری بوتاس در رده سوم ایستاد.

بدین ترتیب رانندگان فراری در تمام جلسات تمرینی بهترین زمان را ثبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسه تعیین خط گرندپری فرمول یک ایتالیا هم‌اکنون آغاز شده است. جدول رده‌بندی کامل ترین سوم به‌صورت زیر است:

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۳۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس راه قزوین درباره لغزندگی جاده‌ها

رئیس پلیس راه استان قزوین با اشاره به لغزندگی و آب‌گرفتگی بعضی معابر و جاده‌ها از ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: از روز گذشته بارش نزولات آسمانی در استان قزوین و برخی از نقاط کشور آغاز شده که برابر اعلام مرکز هواشناسی کشور در روزهای آینده هم شاهد ادامه این بارش‌ها خواهیم بود.

وی با اشاره به کاهش میدان دید رانندگان و طولانی‌تر شدن مدت توقف خودرو در زمان بارندگی، افزود: بارش باران در برخی از نقاط با آب‌گرفتگی در معابر و جاده همراه بوده که این موضوع کنترل وسایل نقلیه را مشکل کرده و احتمال بروز سوانح و تصادفات رانندگی را بیشتر خواهد کرد.

فرمانده پلیس راه استان با اشاره به اینکه وضعیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان نیمه سنگین گزارش شده، خاطرنشان کرد: رانندگان از هرگونه عجله، تغییر مسیر ناگهانی و سبقت غیرمجاز خودداری کرده و حتماً با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

ذاکری‌منش تاکید کرد: از رانندگان درخواست می‌شود ضمن به همراه داشتن تجهیزات زمستانی و اطمینان از سلامت سیستم گرمایشی و ترمز خودرو، پیش از آغاز حرکت از وضعیت آب و هوایی در محورهای مورد نظر اطمینان کسب کنند.

کد خبر 739029

دیگر خبرها

  • آغاز موج بازگشت مسافران نوروزی
  • ریکاردو در واکنش به احتمال اخراجش از ردبول: وحشت‌زده نیستم
  • آغاز موج بازگشت سفرهای نوروزی
  • تمرین جالب برایان تریسی برای تعیین هدف و رسیدن به آن (فیلم)
  • آماده برای جنگ بقا زیر وزنه سنگین(عکس)
  • آغاز تمرینات پرسپولیس بدون ملی‌پوشان و سرمربی برزیلی
  • آغاز تمرینات پرسپولیس بدون ملی‌پوشان و اوسمار
  • بهترین تمرین ها برای کنترل خشم و عصبانیت
  • پیشتازی مادربزرگ‌های گلستانی در ترویج فرهنگ اسلامی ایرانی
  • هشدار پلیس راه قزوین درباره لغزندگی جاده‌ها